8 Reacties

2 maanden geleden

Ondertussen dus terug helderrood bloed verloren tot nu toe niet veel en ook geen krampen word zo gek van de onzekerheid 😢

2 maanden geleden

Hii, ik heb dit ook al bijna 3 weken nu. Ben morgen 9 weken, heb ook een plasje ingeleverd voor de zekerheid om een urineweg infectie uittesluiten maar ze hebben niks gevonden in de urine. Het maakt mij ook onzeker maar zolang het inderdaad geen erge krampen en maandverbandjes vol worden en stolsels probeer ik echt zo positief mogelijk te blijven. Ik heb twee miskramen gehad en dat was zo anders dan dit minimale bloedverlies gelukkig. Een vriendin van mij heeft in haar beide zwangerschappen tot week 18 bloedverlies gehad. Ook soms bestwel veel en zelfs stukjes weefsel. Alsnog heeft ze twee gezonde dochters. Ik probeer dat in mn achterhoofd te houden en hopen op het beste❤️. Hopelijk kan je er wat mee

2 maanden geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Hii, ik heb dit ook al bijna 3 weken nu. Ben morgen 9 weken, heb ook een pl ...
Dankjewel heb het nu ook sinds een week of 6 en nu voor 2de keer pas rood bloedverlies het is gelukkig nu wel al gestopt en is terug donkerbruin geworden probeer me nu vast te houden aan dat de baby dinsdag wel mooi bewoog. Een urineweginfectie denk ik eerlijk gezegd niet aangezien ik ook echt geen last heb bij het plassen. Begint gewoon enorm vermoeiend te worden omdat ik gewoon niet "blij" durf te zijn we gaan het vanavond ook tegen de beste vriend van mijn partner vertellen en had er eerst best zin in maar nu is het weer zo een negatieve noot erop. Bedankt voor je reactie en gefeliciteerd met je zwangerschap ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Ultrakitty97

Dankjewel heb het nu ook sinds een week of 6 en nu voor 2de keer pas rood b ...
Probeer er van te genieten en in te geloven. Ik weet precies hoe het is!

2 maanden geleden

Ik merk nu wel net op dat de laatste keer dat ik hier last van had 10 juni was. Zou het kunnen dat ik mijn maandstonden zogezegd nog doorkrijg? De gyn had hier de eerste keer eens iets over laten vallen.

2 maanden geleden

Reactie op Ultrakitty97

Dankjewel heb het nu ook sinds een week of 6 en nu voor 2de keer pas rood b ...
Een urineweginfectie hoeft zeker in de zwangerschap niet altijd gepaard te gaan met pijn bij het plassen, dus misschien toch goed om uit te sluiten dat je geen infectie hebt.

2 maanden geleden

Heel erg vervelend dat je bloedverlies hebt. Ik kan me voorstellen dat dat je onzeker maakt. Is het een mogelijkheid om tussendoor nog een echo te laten maken ter geruststelling? Ik hoop het voor je. Sterkte.

2 maanden geleden

Heel erg vervelend dat je bloedverlies hebt. Ik kan me voorstellen dat dat ...
Ja ik kan deze dinsdag nog gaan voor een echo voor nu is het bloed ook wel weer gestopt en het rood bloedverlies was ook echt maar 1 veeg voor de rest donkerbruin dus probeer de moed erin te houden tot nu ook nog geen buikkrampen