55 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op NadineG87

Ik ben ook 36 en zwanger van ons 4e kindje. Wat naar dat je een miskraam he ...
Dankjewel 🙏

2 maanden geleden

Ben nu 38, twee dochters 8 en 10 en zoon van 2,5 jaar. Nu pril zwanger van de 4de. 2 x vroege miskraam gehad.

2 maanden geleden

39 en zwanger van de 4e. Kids zijn 14 jaar, 12 jaar en 10 maanden.

2 maanden geleden

39 en nu 7 weken zwanger voor de eerste keer ❤️

2 maanden geleden

39 en pril zwanger. 2 kids uit eerdere relatie (17&14) en met huidige partner in nov 22, februari 24 en mei 24, miskramen gehad bij 10+1, 10+3 en 5 weken.... Nu dus in grote spanning hoe dit gaat verlopen.
Ik ben 39 en heb twee zoontje van bijna 3 (juli 2021) en van bijna 2 (oktober 2022) Nu in verwachting van de 3e ongepland, beide keren waren via IUI namelijk 😄

2 maanden geleden

Reactie op QueXan

39 en zwanger van de 4e. Kids zijn 14 jaar, 12 jaar en 10 maanden.
Gefeli!! Merk je ook dat als je “ouder” wordt de klachten bij de zwangerschap toenemen?

2 maanden geleden

40 en nu 8 weken zwanger van de 2e.

2 maanden geleden

Ik voelde me trouwens altijd jonger totdat ik weer zwanger werd. Pfff ik val rechtop in slaap overal…. En heb last van mijn benen en rug dus dat wordt nog wat 😊

2 maanden geleden

Ik ben 39 jaar en 8+1 weken zwanger van mijn eerste kindje (van een donor). 6 en 7 jaar terug heb ik 2 miskramen gehad. Hopelijk gaat deze zwangerschap wel goed…

2 maanden geleden

39 en zwanger van de 1e, 7 weken.

2 maanden geleden

Ik ben 39 jaar en nu 6 weken in verwachting van de 1e baby

2 maanden geleden

Ik voelde me trouwens altijd jonger totdat ik weer zwanger werd. Pfff ik va ...
Haha... serieus? Nu een baby is altijdzwaar om te dragen. En ik denk hoe ouder hoe zwaarder..veel succes met de zs

2 maanden geleden

Ik ben 38, een dochter van bijna 3 en na 1 jaar en 2 miskramen nu 7 weken zwanger van de 2e… erg spannend maar eerste echo was goed 😌

2 maanden geleden

Hier 36 en zwanger van ons eerste kindje. Wilde het al wel jaren eerder, maar door omstandigheden was dit echt geen optie. Nu zo blij met de positieve test. Ben nu 6 weken + 6d. Morgen hebben wij de eerste echo, heel spannend en ik hoop dat alles goed is 💕