30 Reacties

4 maanden geleden

Waren de ovulatietesten bij jou altijd knalpositief? Of werden deze oplopen ...
Ja ze waren altijd knalpositief. Dankjewel

4 maanden geleden

Ah nee dit wist ik niet. Mijn huisarts zei nu mijn menstruatie wel heel reg ...
Volgens mij is het zo dat als je pcos hebt je altijd iets van lh in je bloed hebt waardoor de testen meestal een streepje aangeven.

4 maanden geleden

Misschien helpen de digitale testen van clear blue deze geven een Smile en niet een streepje op het juiste moment. Ze zijn zeker prijzig maar miss wel waard voor jullie . Online zijn ze wel wat goedkoper te krijgen ook

4 maanden geleden

Reactie op Bammie13

Misschien helpen de digitale testen van clear blue deze geven een Smile en ...
Ik wil dit zeker proberen! Is het raadzaam deze testen ook 's middags en 's avonds te doen? Of is 1x per dag na de menstruatie voldoende? Ik heb nu namelijk die van Telano, omdat ze zo goedkoop zijn doe ik deze standaard 2x per dag.

4 maanden geleden

Reactie op HAG5225

Volgens mij is het zo dat als je pcos hebt je altijd iets van lh in je bloe ...
Ja klopt de LH is altijd wat hoger inderdaad!

4 maanden geleden

Ik wil dit zeker proberen! Is het raadzaam deze testen ook 's middags en 's ...
Ik gebruikte in de ochtend de roze van clear blue (paarse zouden 4 dagen moeten aangeven, maar dat werkte bij mij helaas niet, wellicht ook door de PCOS) en ik deed als ik thuis was nog een ovulatietest van de action. Altijd dus wel twee keer per dag om zeker te weten dat ik geen piek zou missen. Ik had echter geen mooie oploop zoals je vaak ziet bij vrouwen.. wellicht ook door PCOS? Altijd een streepje en echt ineens van de ene op de andere dag een knaller. Dat was overigens wel pas vanaf het moment dat mijn cyclus regelmatig was door ovulatie inductie. Daarvoor sloegen de testen vaker positief uit en werkte het wel minder goed.. maar aangezien je aangeeft dat je cyclus redelijk regelmatig is zou je ongeveer moeten weten wanneer je eisprong moet zijn ☺️ succes!

4 maanden geleden

Reactie op Wensje1992

Ik gebruikte in de ochtend de roze van clear blue (paarse zouden 4 dagen mo ...
Bedoelde als ik thuis was van werk. Dus een in de ochtend en een einde middag/avond.

4 maanden geleden

Ik wil dit zeker proberen! Is het raadzaam deze testen ook 's middags en 's ...
De kliniek adviseerde Mij ze 2 keer per dag te doen. Maar ik deed iui en later ivf. Dat was de roze test. De paarse werd aangeraden voor koppels die op natuurlijke manier zwanger proberen te worden. Ik ben de testen w 2 meer gaan doen omdat ik dat prettiger vond.

4 maanden geleden

Ik begin steeds meer symptomen te krijgen die ik voorheen nooit en de drang om te testen is zo groot.. ben oprecht bang dat ik mezelf gek aan het maken ben 😅

4 maanden geleden

Reactie op Bammie13

De kliniek adviseerde Mij ze 2 keer per dag te doen. Maar ik deed iui en l ...
Sorry bedoel dat kliniek 1 keer adviseerde