8 Reacties

4 maanden geleden

Welnee! Ik wist ook niet dat ik zwanger was want had zaterdag een negatieve test in handen, dus besloot lekker een paar pilsies te drinken 🤪. Zondag tóch ff dubbelgecheckt met nog een test, want anders zou ik zondag weer een paar pilsies dien (het was lekker zonnig hier). En had eigenlijk toch een onderbuikgevoel... Oeps... Oh en heb ook sushi bested vrijdag, terwijl ik dus al zwanger was. Énnn nog ergens die week een half rauwe biefstuk op 😂. Mom of the year. Maar zal vast goedkomen!

4 maanden geleden

Het kan (vast) geen kwaad en daarbij kan je de tijd niet terugdraaien. Je bent al naar de sauna geweest. Het heeft geen zin om hier over in te zitten en dat moet je ook niet doen.

4 maanden geleden

Nee, het komt wel goed. Ik kom oorspronkelijk uit Finland, waar bijna elk huis een sauna heeft en alle gezondheidsdeskundigen en officiële adviezen zeggen dat het helemaal ok is voor een gezonde zwangere vrouw, ook in het eerste trimester. Er zijn daar ook geen hogere niveaus van geboorteafwijkingen.

4 maanden geleden

Fijn dames. Bedankt voor jullie reacties. Nu ben ik wel gerustgesteld 😊 Ik kan de tijd idd niet meer terugdraaien. Ik ga het loslaten!

4 maanden geleden

Reactie op sannix

Fijn dames. Bedankt voor jullie reacties. Nu ben ik wel gerustgesteld 😊 Ik ...
Mijn gynaecoloog heeft gezegd dat het niet aangetoond is dat de sauna slecht zou zijn en dat als je het al gewend was, gewoon mag blijven gaan.

4 maanden geleden

Reactie op Kiimi

Welnee! Ik wist ook niet dat ik zwanger was want had zaterdag een negatie ...
Hoop dat je er heel erg van genoten hebt! Ik had een beetje hetzelfde. We waren op vakantie de 2e helft de cyclus. 2 early testen beide negatief. Dus heb genoten vd vakantie en ook een drankje en biefstukje her en der.. Bij thuiskomst een positieve test en vanaf nu niks meer. Een beetje ontspanning is ook goed voor de vruchtbaarheid denk ik dan maar.

4 maanden geleden

Reactie op Kiimi

Welnee! Ik wist ook niet dat ik zwanger was want had zaterdag een negatie ...
Haha ik voeg mij bij de club! Vorige week een wijntje, half rauwe biefstuk en carpaccio gehad, en toen ik bedacht ik had misschien wat anders moeten bestellen want ik ben hoogst waarschijnlijk zwanger toen was ik al halverwege met de maaltijd en heb ik er nog maar heerlijk van genoten! 🙈🤣

4 maanden geleden

Ik had de vrijdag voor ik positief testte een negatieve test. Dus in dr avond uiteten, met wijn! In het weekend gewoon nog biefstuk gegeten. En 3 dagen later wel een positieve test. Kan vast geen kwaad joh