14 Reacties

één maand geleden

Ik ben 19+4 en voel haar heel duidelijk en denk het te zien aan de buitenkant! Denk niet dat het schoptjes zijn, eerder het bewegen van haar volledige lichaam? Ik stel me van die alien bulten voor als ze groter is, net of ze door je huid heen willen kruipen 🤣

één maand geleden

Ik ben 19+3, voel soms ook wel wat plopjes of gedraai , ook 2 keer gevoeld dat ze tegen de buik aan kwam liggen. Maar ik kan niet zeggen dat het al heel duidelijk schopjes zijn, soms voelt het voor mij ook als “gekriebel”.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ik ben 19+4 en voel haar heel duidelijk en denk het te zien aan de buitenka ...
Is het je eerste zwangerschap? Ik had het bij m'n eerste idd wel, geen alienbulten gelukkig 😅 maar je zag wel een kleine bult op en neergaande 😉, lag er toen soms echt wakker van snachts. Toen ze geboren was bleek ze ook gewoon flinke voetjes te hebben, ze loopt nu ook nog zo'n 1,5 maat voor op de standaard voor haar leeftijd 😅 Hoop echt dat het nu een beetje meevalt.

één maand geleden

Reactie op Sheepsheep

Is het je eerste zwangerschap? Ik had het bij m'n eerste idd wel, geen ali ...
Ja 1e, maar zag filmpjes op social media. Vind het doodeng, maar zie het helemaal gebeuren 😅

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ja 1e, maar zag filmpjes op social media. Vind het doodeng, maar zie het he ...
Oja, nouja we overleven het wel en het is ook wel weer grappig, maar toen ik er soms snachts rond 03.00 uur wakker van lag dacht ik echt lieverd ga even slapen pleasee. Maar dat je zegt dat je het nu al een beetje denkt te zien aan de buitenkant bevestigt mijn gevoel wel.

één maand geleden

Reactie op Sheepsheep

Oja, nouja we overleven het wel en het is ook wel weer grappig, maar toen i ...
Heb het net gefilmd en naar mijn zus gestuurd. Ze had het zelf niet zo vroeg, ze ziet het ook dus beeld het me niet in 😯

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Heb het net gefilmd en naar mijn zus gestuurd. Ze had het zelf niet zo vroe ...
Tof hoor, sterk dametje 😉

één maand geleden

2e zwangerschap en placenta ligt ook achter.. voel inderdaad ook al duidelijk de bewegingen en soms een wat druk in m’n buik. Voelt tot nu toe nog heel fijn🥰 ben benieuwd hoe de laatste weken worden🫨

één maand geleden

Reactie op decmam

2e zwangerschap en placenta ligt ook achter.. voel inderdaad ook al duideli ...
Ik lees hier van iedereen dat ze het een leuk gevoel vinden. Ik ben heel blij dat mijn zus me vroeg of ik het vies of leuk vind 🤣 ik vind het dus echt een best "vies" gevoel, zij blijkbaar ook haha heel blij haar te voelen, maar het voelen zelf voelt niet leuk 😅

25 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ik lees hier van iedereen dat ze het een leuk gevoel vinden. Ik ben heel bl ...
Hahah ja vies gevoel het is wel een beetje gek gevoel inderdaad, maar ik vind het fijn om het te voelen ook gewoon een soort van bevestiging ofzo. Dit klinkt ook weer raar.. maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel 😅

25 dagen geleden

Ik vermoed dat mijn placenta ook achter ligt. Zelfs mijn partner kan de bewegingen heel duidelijk voelen. Ik ben overigens wel 21 weken nu.

25 dagen geleden

Ik ben bijna 21 weken en ligt ook achter. Voel hem al n paar weekjes en de schopjes worden steeds krachtiger. Vooral als ik rustig lig of zit voel ik het erg goed. Het is ook best een actieve baby zeggen ze tijdens de echo 😂 zag de schopjes ook al vrij vroeg aan de buitenkant 😊

25 dagen geleden

Ik voel hem echt al sinds week 16/17 en steeds duidelijker ik denk misschien wel ieder uur een keer. Begin week 19 voor de eerste keer aan de buitenkant waargenomen en zelfs kunnen filmen. Na de laatste echo wenste ze me succes met zo’n drukke baby 😆

25 dagen geleden

Ja! Ik voel de baby al vanaf 17 weken elke dag. Met name 's avonds. Het is altijd een lekker connect-momentje, ik kan de klok er bijna op gelijk zetten. Ze zeggen dat je hem nu nog niet dagelijks hoeft te voelen en dat je je geen zorgen hoeft te maken als je hem een keer niet voelt, maar ik zou dat écht wel doen haha.