12 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou de verloskundige even bellen met je zorgen. Ze kunnen vast wel even een controle doen!

2 maanden geleden

Ik heb inderdaad hetzelfde. Ik ben ook niet meer misselijk , en ook geen andere kwaaltjes meer die ik voorheen wel had...

2 maanden geleden

Hi, ieder lichaam is natuurlijk anders, maar ik heb ook weken gehad dat ik nergens last van had. En dan opeens na een dag of 5-7 kwam er weer een misselijke dag of twee dagen tussendoor. Dus wees gerust (of juist ongerust haha) het kan weer terugkomen.

2 maanden geleden

Hier zijn echt al best veel topics over. Heel veel vrouwen hier in de groep merken dit op. Ik begrijp je angst wel door je latere miskraam, je kan altijd even bellen voor geruststelling!

2 maanden geleden

Ik ben vanaf week 5 misselijk en nu 11 weken. Ik heb een paar keer gehad dat het 2/3 dagen weg was en dacht ik het is eindelijk over. Maar toen kwam het na 3 dagen weer terug.

2 maanden geleden

Had ik ook! Vandaag zelfs extra op controle geweest door de onzekerheid hierdoor maar de bergkabouter zwemt vrolijk rond binnen 🥰

2 maanden geleden

Mijn verloskundige vertelde dat de piek vaak ligt tussen de 7-9 weken zwangerschap en de misselijkheid bij de meeste zwangeren daarna afneemt en verdwijnt rond het tweede trimester.

2 maanden geleden

Uiteindelijk kwam het afgelopen vrijdag gewoon weer terug (helaas)😅

2 maanden geleden

Reactie op JE1992

Uiteindelijk kwam het afgelopen vrijdag gewoon weer terug (helaas)😅
Zelfde hier. Vanochtend zelfs moeten overgeven voor het eerst 🥲
Nou bij mij was het ook een paar dagen weg maar in alle hevigheid weer terug 🫣 Dus dames geniet ervan als het even rustig is kwa kwaaltjes 😄

2 maanden geleden

Hier ook te vroeg gejuicht.. Heel de week geen last gehad, vanmorgen echt weer misselijk & overgeven 😟

2 maanden geleden

Ik was bij 9+4 ook ineens niet meer misselijk! :)