627 Reacties

één maand geleden

Reactie op AmandaVos

Klopt bij ons was er ook een storing, maar onze verloskundige kon ook handm ...
Ohh echt! Uiteindelijk was het vrijdagochtend gelukt en moest ik iets printen. Eenmaal daar zeiden ze dat de print niet nodig was omdat ik via bsn in het systeem te vinden was.

één maand geleden

Vandaag precies 10 kalenderdag geleden maar niets gehoord… zit best wel in spanning. Het zou eigenlijk nu binnen moeten zijn toch?

één maand geleden

Ik vandaag om 16:40 prikken. Gaat naar Maastricht. Ben benieuwd of ik het net zoals vele van jullie ook voor aankomend weekend hoor. Lees voor hier dat Maastricht best rap is ….

één maand geleden

Ik geb vorige week woensdag geprikt.wacht nu op de uitslag. Zolang ik niks hoor is het goed nieuws

één maand geleden

Ik heb vorige week maandag geprikt. Wordt gebeld als er uitslag is. Tot nu toe niets gehoord helaas

één maand geleden

Reactie op BB25

Vandaag precies 10 kalenderdag geleden maar niets gehoord… zit best wel in ...
Met 10 dagen wordt meestal werkdagen bedoeld, dus dat zou nog kunnen kloppen

één maand geleden

Ik ben vanmorgen geweest. Duurt 10 dagen en het onderzoek wordt uitgevoerd door het Erasmus MC

één maand geleden

Vanmorgen de uitslag gehad en alles is goed gelukkig!! Vrijdag 19-7 geprikt, met nevenbevindingen

één maand geleden

17 juli geprikt en wacht nog op uitslag.

één maand geleden

Reactie op babydreams

Met 10 dagen wordt meestal werkdagen bedoeld, dus dat zou nog kunnen kloppe ...
Overal staat kalenderdagen. Maar, ik ben net gebeld door de verloskundige en het was gelukkig goed :)

één maand geleden

Reactie op arianne86

Ik ben vanmorgen geweest. Duurt 10 dagen en het onderzoek wordt uitgevoerd ...
Ik ook! En ook naar Erasmus.. lees hier dat zo toch wel redelijk snel zijn 🙏🏻

één maand geleden

Maandag 22-07 geprikt, en gisteren de uitslag via de mail. Alles is goed 🥰🩵🩷

één maand geleden

Hoe weten jullie waar het onderzoek wordt uitgevoerd? Ik heb vandaag geprikt in Coevorden, maar niemand wist mij te vertellen waar het heen gaat..😊

één maand geleden

Reactie op teddy2710

Hoe weten jullie waar het onderzoek wordt uitgevoerd? Ik heb vandaag geprik ...
Ik wist het pas toen ik de uitslag kreeg. Heb er helemaal niet op gelet en maakt uiteindelijk ook niet zoveel uit.

één maand geleden

Reactie op teddy2710

Hoe weten jullie waar het onderzoek wordt uitgevoerd? Ik heb vandaag geprik ...
Ik weet het toevallig van mijn vorige zwangerschap, dat t van hier in de regio naar Maastricht gaat 🤷‍♀️ het staat bij je uitslag, van tevoren zou ik t ook niet weten eigenlijk.

één maand geleden

Ik heb vandaag geprikt, zijn er meeerderen die met 10 weken geprikt hebben en uitslag al hebben?

één maand geleden

Reactie op teddy2710

Hoe weten jullie waar het onderzoek wordt uitgevoerd? Ik heb vandaag geprik ...
Ik lees dat Emmen naar Amsterdam gaat dus dan lijkt me Coevorden daar misschien ook bij te horen? Ik heb geprikt in Utrecht en dat gaat helemaal naar Maastricht 🙂 Lijkt erop dat ze het land in (grote) delen hebben verdeeld.

één maand geleden

Hadden jullie ook al eerder de uitslag van bijvoorbeeld ijzer en vitamines dan dat jullie de Nipt uitslag hadden? Ik zie op mijn pagina van het ziekenhuis dat mijn bloeduitslagen binnen zijn.. ik snap daar vrij weinig van dus ik bel morgen even het ziekenhuis. Maar ik heb nog niks gehoord over mijn nipt.

één maand geleden

Reactie op Fem_k.e

Hadden jullie ook al eerder de uitslag van bijvoorbeeld ijzer en vitamines ...
Ik heb dit ook, Afgelopen vrijdag geprikt. Zaterdag al de uitslag, behalve nipt.

één maand geleden

Reactie op 2021mama

Ik heb vandaag geprikt, zijn er meeerderen die met 10 weken geprikt hebben ...
Met 10w5d geprikt. Afgelopen vrijdag was dat, enkele uitslagen binnen maar nog geen nipt.