627 Reacties

één maand geleden

Reactie op Fem_k.e

Hadden jullie ook al eerder de uitslag van bijvoorbeeld ijzer en vitamines ...
Ja dat is normaal, lab in het ziekenhuis heb je vaak al binnen 24 uur terug, en de nipt gaat naar een academisch ziekenhuis en kan 10 werkdagen duren. Bij je gewone bloeduitslagen mag je er ook vanuit gaan dat het ziekenhuis jou belt als er iets heel afwijkends gezien wordt, anders wordt het waarschijnlijk gewoon bij je volgende afspraak even doorgenomen, ik zou daar zelf niet voor bellen.

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Ja dat is normaal, lab in het ziekenhuis heb je vaak al binnen 24 uur terug ...
Ahhh dat wist ik niet! dankjewel voor je reactie dit stelt me gerust. Oh dan ga ik er wel van uit dat dit allemaal goed zit!🥰 Nu nog wachten op de nipt🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Fem_k.e

Hadden jullie ook al eerder de uitslag van bijvoorbeeld ijzer en vitamines ...
Die had ik na 2 uur ook al binnen. Werk zelf in t ziekenhuis dus heb aan een arts gevraagd of deze goed waren wat zo was gelukkig, maar toch ook doorgegeven aan de verloskundige omdat zij de uitslag over een paar dagen per post krijgen. Kreeg super lief een mail terug met was alles was en dat ik met alles goed zit. Nu de nipt nog 🙏🏻🍀

één maand geleden

Reactie op Fem_k.e

Ahhh dat wist ik niet! dankjewel voor je reactie dit stelt me gerust. Oh da ...
Graag gedaan! Hopelijk is de nipt ook alles okay 😊❤️

één maand geleden

Vorige week maandag geprikt en vandaag de uitslag eind van de middag alles was goed❤️

één maand geleden

Woensdag geprikt en net de uitslag dat alles goed is. Bloed is naar de VU gegaan.

één maand geleden

Ik heb rond mijn 10 weken echo (ben nu 13 weken) voor de nipt met nevenbedingen geprikt, gelukkig was alles goed!
2 keer gehad beide zwangerschappen kreeg een prik tijdens de zwangerschap en beide keren na de bevalling ook gelijk. Verder geen bijzonderheden 😃

één maand geleden

Woensdag geprikt. De bloeduitslagen waren dezelfde dag al zichtbaar in het portaal. De nipt uitslag heb ik vanochtend binnen gekregen en was goed gelukkig 🥰 dus dat duurde 4 werkdagen. Ging naar Maastricht

één maand geleden

Yes heb vandaag (30 juli) mijn uitslag binnen, alles is goed gegaan. 24 juli had ik bloedgeprikt.

één maand geleden

Ik heb net mijn uitslag gezien. Niks bijzonders gevonden

één maand geleden

Vandaag de uitslag gehad, alles is goed 🍀. Woensdag geprikt en ging naar Maastricht

één maand geleden

Reactie op ilsex.x

Vandaag de uitslag gehad, alles is goed 🍀. Woensdag geprikt en ging naar M ...
Dus binnen 5 dagen je uitslag?? Wat snel en fijn zeg. Mooi dat alles goed was!

één maand geleden

Hoi, ik heb vorige week dinsdag geprikt bij olvg west in Amsterdam. Vandaag een goede uitslag binnengekregen. Dit ging als het goed is via Vumc

één maand geleden

Reactie op Rdkxx

Dus binnen 5 dagen je uitslag?? Wat snel en fijn zeg. Mooi dat alles goed w ...
Jaa klopt binnen 5 dagen 😊

één maand geleden

Wij hebben afgelopen donderdagochtend geprikt en zojuist een goede uitslag binnen van de nipt + nevenbevindingen en algemeen bloedonderzoek. Alleen de uitslag van waterpokken (ivm nooit gehad en werken in de zorg) moet nog binnenkomen.

één maand geleden

Reactie op CBG98

Wij hebben afgelopen donderdagochtend geprikt en zojuist een goede uitslag ...
Wat fijn! Naar welk umc is je nipt gestuurd?

één maand geleden

Reactie op Ina33

Wat fijn! Naar welk umc is je nipt gestuurd?
Afgenomen in wza in assen en hij zou naar amsterdam dacht ik.

één maand geleden

Ik begin een beetje zenuwachtig te worden… Woensdag geprikt en nog geen uitslag (ging naar Maastricht). Verloskundige had halverwege de dag nog niks binnen. Hopelijk is het er morgen 🤞🏻Want weet van m’n partner die oa in de NIPT ‘zit’ voor werk dat hoe langer het duurt, hoe groter de kans is dat er nevenbevindingen zijn gevonden. Want dan gaan er een paar extra dagen overeen voordat je gebeld wordt door het ziekenhuis… Voor ons dus erg spannende dagen.

één maand geleden

Ik begin een beetje zenuwachtig te worden… Woensdag geprikt en nog geen uit ...
Ik ben ook woensdag geprikt voor nipt + nevenbevindingen, ook via Maastricht. Gisteravond was de uitslag nog niet binnen (kan mijn eigen dossier inzien). Hier spannend omdat we een verhoogd risico hebben op een aandoening en ze een navelbreukje zagen op de echo (en m.i. was het nekplooitje ook wat aan de dikke kant). Maar als ik het zo lees aan de reacties hieronder is na 4 werkdagen de uitslag wel echt op z’n vroegst en duurt het bij de meeste mensen wel wat langer dan dat. Maar hopelijk komt de uitslag inderdaad vandaag (en is die goed)! Rot hè dat wachten