627 Reacties

één maand geleden

Ik begin een beetje zenuwachtig te worden… Woensdag geprikt en nog geen uit ...
Na dit bericht begin ik ook zenuwachtig te worden😂 maar bij mijn vorige zwangerschap duurds het ook een week en een dag en was het allemaal goed

één maand geleden

Ik begin een beetje zenuwachtig te worden… Woensdag geprikt en nog geen uit ...
Had deze comment echt niet willen lezen 😭

één maand geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Had deze comment echt niet willen lezen 😭
Ik denk dat het onbedoeld maar onnodig paniekzaaien is. Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor de testuitslag op zich laat wachten. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik na 10 werkdagen pas de uitslag gekregen en was er niks aan de hand

één maand geleden

Reactie op JohannaLinda

Ik denk dat het onbedoeld maar onnodig paniekzaaien is. Er kunnen allerlei ...
Nou dit echt 🫣. Vorige x heb ik ook 9 dagen moeten wachten alles was goed. Hangt ook af van hoe druk het is, hoe de bezetting van medewerkers is (het is immers vakantie periode). Zolang die 10 werkdagen niet voorbij zijn zou ik me nergens druk om maken.

één maand geleden

Reactie op JohannaLinda

Ik ben ook woensdag geprikt voor nipt + nevenbevindingen, ook via Maastrich ...
Voor jullie ook spannend inderdaad 🤞🏻Hier komt het bovenop een lang traject en zwangerschapsverlies. Met een partner die er middenin zit en er veel te veel van weet is de stress enorm. Soms komen dingen samen die het niet makkelijker maken. We weten ook, juist door het werk van m’n partner, dat het inderdaad niks hoeft te betekenen. Er zijn allerlei technische en praktische redenen waarom de een de uitslag al wel heeft en de ander niet. Maar had ons wel een snelle uitslag gewenst 🙂

één maand geleden

Net een goede uitslag binnen! (Vorige week woensdag geprikt, nipt + nevenbevindingen, ging via Maastricht)

één maand geleden

Net een goede uitslag binnen, vorige week woensdag in Amsterdam geprikt. Echt weer een hele opluchting!

één maand geleden

Ik begin een beetje zenuwachtig te worden… Woensdag geprikt en nog geen uit ...
Dit had ik niet moeten lezen. Nu ben ik nog ongeruster...

één maand geleden

23 juli geprikt en 30 juli een goede uitslag gekregen 🥰🧸

één maand geleden

Vrijdag prikken voor nipt vind het echt heel spannend.

één maand geleden

Zojuist geprikt. Moest ook de 12weken bloedprik doen en nog ijzer, b12 en tsh. Totally 6 buisjes. Die jongen heeft wel 3x geprikt en het lukte maar niet. Uiteindelijk een oudere collega met meer ervaring die het meteen goed deed. Ben dus ook continu bijna flauwgevallen. Nu verdien ik koffie en taart!

één maand geleden

Binnen zes dagen al de uitslag van de NIPT met nevenbevindingen terug gekregen. En alles is goed!!! 😍 wat een ongelofelijk opluchting. Niet te beschrijven

één maand geleden

Vandaag gebeld met uitslag van de NIPT van afgelopen vrijdag, alles ziet er goed uit ❤️ zo snel had ik niet verwacht!

één maand geleden

Reactie op AmandaVos

Vandaag gebeld met uitslag van de NIPT van afgelopen vrijdag, alles ziet er ...
Zo snel!!! Ik heb ook afgelopen vrijdag geprikt. Waar kom je vandaan?

één maand geleden

Vrijdag geprikt, net gebeld: alles is goed 🤍🫶🏼

één maand geleden

Vorige woensdag geprikt, vandaag uitslag maar niet genoeg dna van de baby 😒

één maand geleden

Reactie op chelsey12

Zo snel!!! Ik heb ook afgelopen vrijdag geprikt. Waar kom je vandaan?
Utrecht, geprikt bij de prikpost naast het Diaconessenhuis. En blijkbaar verzonden naar Maastricht.

één maand geleden

Reactie op Evelien8feb

Vorige woensdag geprikt, vandaag uitslag maar niet genoeg dna van de baby � ...
Oh wat kut… dus nu nog een keer?

één maand geleden

Reactie op babydreams

Zojuist geprikt. Moest ook de 12weken bloedprik doen en nog ijzer, b12 en t ...
Verdien je zeker! Hier ligt het probleem wel aan mij haha, ze moeten echt zo hard zoeken naar een geschikt plekje en toen kwam er nog steeds geen bloed uit 😂 ze moest het buisje schuin houden om het bloed erin te krijgen. Het is altijd een ding bij mij, dat bloedprikken

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Verdien je zeker! Hier ligt het probleem wel aan mij haha, ze moeten echt z ...
Ik heb niet gespiekt (want dan ga ik zeker plat haha) maar volgens mij moest dat nu ook. Heb dit echt nog nooit eerder gehad moet ik bekennen. Maar heerlijk dat het voor ons op zit! Wanneer heb jij geprikt?