627 Reacties

één maand geleden

Reactie op Rdkxx

Gefeliciteerd, wat snel zeg. Ik heb ook afgelopen vrijdag geprikt, nog geen ...
Nee Maastricht staat op de brief

één maand geleden

Afgelopen donderdag geprikt voor de nipt en vandaag een goede uitslag gekregen zo fijn 🥰🧸🤎

één maand geleden

Reactie op Jennifer17

Afgelopen donderdag geprikt voor de nipt en vandaag een goede uitslag gekr ...
Gefeliciteerd!! Via brief de uitslag of mail/bellen?

één maand geleden

Reactie op LV00

Afgelopen vrijdag einde middag geprikt, en kreeg straks al de uitslag!😱 A ...
Wauw wat fijn en mega snel! Hoe heb je de uitslag gekregen? En naar welk umc is het gegaan?

één maand geleden

Ohh thankgod! Uitslag is goed 🙏🏼 nipt zonder nevenbevindingen. Donderdag 25e geprikt, ging naar EMC.

één maand geleden

Reactie op Ruby3.1

Gefeliciteerd!! Via brief de uitslag of mail/bellen?
Nee werd gebeld door de verloskundige en daarna kreeg ik de mail van hun toegestuurd 🙃

één maand geleden

Woensdag geprikt en net de uitslag gekregen. Zie dat er best veel tijd heeft gezeten tussen het afnemen en de aankomst in het lab (2 dagen) en de uitslag was dinsdag al bekend staat op de brief… Het ligt dus echt aan je verloskundige en aan de logistiek hoe lang het duurt voordat je wat hoort. Bij mij is het in Maastricht uitgevoerd.

één maand geleden

Ik heb vorige week donderdag geprikt en kreeg via mail dinsdag de uitslag . Het Erasmus MC. En het was helemaal goed. Ook geen nevenbevindingen. Ik vond het heel snel!

één maand geleden

Zijn er meer mensen die dinsdag de 23ste waren geprikt maar nog steeds geen antwoord hebben. Begin mij ondertussen wel zorgen te maken. Lees hier dat mensen zo snel een antwoord krijgen

één maand geleden

Ik heb vorig week donderdag geprikt en net de uitslag gehad. Alles was goed! ✨

één maand geleden

Ik moet morgen prikken in zwolle meer mensen die daar geweest zijn ? Hoelang duurde het ongeveer ?

één maand geleden

Afgelopen vrijdagmiddag getest, vanochtend om 09:00 uur de uitslag - geen bevindingen. Positief dus! Is naar het VUmc gegaan.

één maand geleden

Maandag 22 juli geprikt en net een goede uitslag gehad 🥳❤️

één maand geleden

Reactie op LaDiieY

Maandag 22 juli geprikt en net een goede uitslag gehad 🥳❤️
Ahh wat fijn! Mijn uitslag laat ook op zich wachten had vorige week dinsdag bloed geprikt. Weet jij waar je bloed naartoe is gestuurd? De mijne is naar Aumc verstuurd.

één maand geleden

Reactie op nienke0101

Ahh wat fijn! Mijn uitslag laat ook op zich wachten had vorige week dinsdag ...
Ik hoop dat die voor jou ook snel komt!! Ik woon zelf in Zeeland en ze werken vanuit hier samen met het Erasmus dus ga ervan uit dat het daar naartoe is gestuurd..

één maand geleden

Ik heb vanmorgen een goede uitslag gehad. Vrijdag 26 juli geprikt in regio Utrecht en is naar Maastricht gegaan.

één maand geleden

Reactie op Ina33

Wauw wat fijn en mega snel! Hoe heb je de uitslag gekregen? En naar welk um ...
Ja had dit niet zo snel verwacht! Naar Maastricht UMC, mijn verloskundige belde me zelf op met de uitslag, maar hij staat ook in mijn dossier op zwangerportaal zie ik nu!

één maand geleden

Reactie op nienke0101

Ahh wat fijn! Mijn uitslag laat ook op zich wachten had vorige week dinsdag ...
Spannend heh! Ik maakte me ook helemaal gek door wat ik hier las. Maar in mijn geval zat het dus in het vervoer (duurde 2 dagen) en aan de achterkant was m’n verloskundige een beetje langzaam… Het kan ook nog zijn dat je NIPT de eerste keer niet lukt (gebeurt veeeeel vaker dan dat er een slechte uitkomst is) en dat ze je bloed opnieuw testen. Dat duurt weer 2 dagen. Daar merk je uiteindelijk niks van maar dat kan een ‘vertraging’ ook verklaren. Maar mij hielpen alle geruststellende feiten en gedachten niet hoor 🙈 Maar hopelijk kan het jou wel wat rust geven 🍀

één maand geleden

Reactie op Fleuri25

Spannend heh! Ik maakte me ook helemaal gek door wat ik hier las. Maar in m ...
Wat heb je het duidelijk uitgelegd, dank je wel! Ik voel mij nu inderdaad wat beter. Ik hoop in ieder geval dat ik uiterlijk morgen met de 10 dagen een uitslag heb.

één maand geleden

Woon in het buitenland en mijn gynaecoloog heeft een extra afspraak ingepland over 2 weken voor de uitslag (gister geprikt bij 11+3, maar volgens de meting 10+4 weken). Ze vind het persoonlijker om het op die manier te doen je kan dan meteen je vragen stellen. Wel vervelend om zo lang te moeten wachten, maar wel prettig om de informatie op die manier te verwerken. Tevens krijgen wij dan ook te horen wat het geslacht is (en krijgen we ook nog een extra groei echo)! ❤️🙏