627 Reacties

één maand geleden

Zojuist geprikt! Bloed gaat naar het VUMC. Iemand een richtlijn hoe lang dat duurde? 🙈🙈🙈

één maand geleden

Reactie op Lb1993

Ik heb 30 juli geprikt in Rotterdam. Was toen precies 10+0 weken… Als ik hi ...
Ik heb 26/7 (vrijdag) geprikt, 29/7 (maandag) ontvangen in het EMC, 01/08 (donderdag) uitslag binnen. Komt goed!!

één maand geleden

Reactie op Lb1993

Ik heb 30 juli geprikt in Rotterdam. Was toen precies 10+0 weken… Als ik hi ...
Nou precies wat jij zegt! Ik ben ook geprikt op 30 juli om 3 uur en ik heb tot nu ook nog geen uitslag. Ik vind het wel gek dat sommige later hebben geprikt en al wel een uitslag hebben. Of binnen zoveel dagen.... Ik maak me nu ook wel een beetje druk en vooral zenuwachtig natuurlijk. Kijk elke keer op mijn email... Hopelijk krijgen we het gauw te weten! 🤎

één maand geleden

Reactie op Sandraxxx

Nou precies wat jij zegt! Ik ben ook geprikt op 30 juli om 3 uur en ik heb ...
Dat is echt nog veel te vroeg om je zorgen te maken. Ik heb 26-7 geprikt in Rotterdam en officieel nog geen uitslag, het was dat ik toevallig zaterdagavond in het zwangerenportaal keek en de verloskunde van dienst het net in de notitie had neergezet. De brief heb ik nog niet gezien. Vandaag contact gehad met de praktijk over de brief en zij gaven aan het vanmiddag op de post te doen dus dan heb ik officieel de uitslag ook pas morgen binnen. Kortom; het kan dus ook liggen aan hoe je verloskunde het verwerkt, sommigen zijn wat trager of mailen überhaupt niet en doen het op de post

één maand geleden

Reactie op Fleuri25

Voor wie nog aan het wachten is en stresst vanwege de resultaten hier, er z ...
Deze nog even in de herhaling voor wie zich zorgen maakt. Er is echt geen reden tot zorg, ook niet als je hier leest dat iemand later dan jou geprikt heeft en de uitslag al heeft. Het hangt af van veel praktische omstandigheden 🍀

één maand geleden

Reactie op Sandraxxx

Nou precies wat jij zegt! Ik ben ook geprikt op 30 juli om 3 uur en ik heb ...
Mijne was ook de 30e en zou 7 tot 10 dagen duren, daar zitten we nog niet aan (dag 4-5) pas dus maak me zelf geen zorgen. Als het echt fout zit zouden ze denk ik net sneller contact nemen dan langer te wachten?

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Mijne was ook de 30e en zou 7 tot 10 dagen duren, daar zitten we nog niet a ...
Ja dat is ook wel zo haha 🫣

één maand geleden

Reactie op AapieSCL

Zojuist geprikt! Bloed gaat naar het VUMC. Iemand een richtlijn hoe lang d ...
Mijne ging ook naar het vu, had 30-7 geprikt, op de brief stond dat het 31-7 om 7:30 in het lab was aangekomen, en vanochtend 5 aug uitslag gehad. Dus 6 dagen na het prikken!

één maand geleden

Ook vandaag geprikt! Afwachten maar 🙏🏼

één maand geleden

25-7 geprikt en vandaag de uitslag! Het moest van Apeldoorn naar Maastricht

één maand geleden

Reactie op Janinedejong1

Zijn er dames die geprikt hebben met 10+2 en waarbij de nipt niet gelukt is ...
Ik heb met 10+5 geprikt en kon gwn testen en was goed. Denk niet dat 3 dagen echt verschil is...

één maand geleden

Reactie op Ruby3.1

Vorige week vrijdag 26/7 geprikt en toen ik vanmiddag inlogde op het portaa ...
Is dat een extra online service van jou verloskundige dan ? Want ik ken dat helemaal niet

één maand geleden

Reactie op Fleuri25

Dat kan inderdaad gebeuren. Bij de NIPT kijken ze naar het vrije materiaal ...
Is dit wetenschappelijk onderbouwt wat je schrijft over hoger bmi ?

één maand geleden

Reactie op nice88

Is dat een extra online service van jou verloskundige dan ? Want ik ken dat ...
Nee hoor, staat vrijwel altijd in je portaal. VK heeft mij ook niet gebeld, zag het zelf daar staan. Staat in je dossier onder documenten, helemaal onderaan zie je de brief van het ziekenhuis

één maand geleden

Reactie op chp2024

Nee hoor, staat vrijwel altijd in je portaal. VK heeft mij ook niet gebeld, ...
Dit staat alleen in het portaal als je verloskundigenpraktijk aangesloten is bij het zwangerenportaal. Ik werd ook gebeld omdat mijn verloskundige niet met het zwangerenportaal werkt.

één maand geleden

Dit staat alleen in het portaal als je verloskundigenpraktijk aangesloten i ...
Klopt. Mijn vk is ook niet aangesloten en hun bellen altijd.

één maand geleden

Dit staat alleen in het portaal als je verloskundigenpraktijk aangesloten i ...
Maar dan is het toch ook logisch dat het daar überhaupt niet kan staan 😂 voor alle vrouwen met wél een portaal staat de uitslag daar gewoon

één maand geleden

Reactie op chp2024

Maar dan is het toch ook logisch dat het daar überhaupt niet kan staan 😂 v ...
Nice88 vroeg of dat een extra service was van iemands verloskundige en daarop reageerde jij dat het vrijwel altijd in je portaal staat vandaar dat ik dat zei haha. Je kunt namelijk gewoon account aanmaken in dat portaal ook zonder dat je verloskundige aangesloten is. Alleen komen daar geen documenten in binnen maar wel informatie over zwangerschap.

één maand geleden

Afgelopen woensdag geprikt en net de goede uitslag binnen 🎉🎉🥰

één maand geleden

Reactie op nice88

Is dit wetenschappelijk onderbouwt wat je schrijft over hoger bmi ?
Onderbouwing weet ik niet, maar het staat wel op de officiële website: https://www.pns.nl/nipt/uitslag (onder het kopje over waarom de test soms mislukt).