40 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben nu 9+4 weken zwanger en rond de 6 weken een heel zware bloeding gehad met veel buikkrampen etc (de dag na de bloeding een goede echo gehad ) en de week daarna opnieuw een goede echo gehad met een gegroeid vruchtje (van 5mm naar 9mm op 1 week) en nu in 2 weken tijden hier en daar eens een bruine bloeding. Ik vind dat het stressen blijft vanaf dat je bloed ziet maar het hoeft niet altijd het ergste te betekenen (ben zelf nog al een doemdenker😅) nu dinsdag terug een echo hopelijk bij jou alles morgen ook goed! 🤞

2 maanden geleden

Reactie op Ultrakitty97

Ik ben nu 9+4 weken zwanger en rond de 6 weken een heel zware bloeding geha ...
Bedankt voor je berichtje, het geeft me ergens toch heel veel hoop🙏🏼 ben blij voor je dat alles goed gaat en dat je dinsdag ook goed nieuws krijgt. Ik heb gewoon eigenlijk helemaal niet opgelet, doe ook van alles in huis en had hele stressvolle dagen, dus ja dacht misschien komt het allemaal daardoor..

2 maanden geleden

Reactie op januarymommy

Bedankt voor je berichtje, het geeft me ergens toch heel veel hoop🙏🏼 ben ...
Snap ik heb nog een zoontje van 2 jaar oud en merk ook dat ik op dagen dat hij bij is (co ouderschap met de papa om de 3 dagen) dat ik sneller last heb van kramp en nu bijvoorbeeld sinds gisteren ook weer bruin bloedverlies. Ik ben ongepland zwanger geworden van mijn huidige partner en wij wonen momenteel nog apart dus soms ook erg zwaar en de gyn vertelde me dat dit dan eventueel een gesprongen vaatje kan zijn 😊 hoe laat heb je je echo?

2 maanden geleden

Hoe is de echo gegaan ?

2 maanden geleden

Reactie op januarymommy

Bedankt voor je berichtje, het geeft me ergens toch heel veel hoop🙏🏼 ben ...
Nee hoor, een miskraam komt niet door te hard werken of stress, mocht het in het uiterste geval daarop uitdraaien geef jezelf dan vooral niet de schuld. Maar hopelijk is het dat helemaal niet en gewoon een onschuldig gesprongen vaatje!

2 maanden geleden

Reactie op Ultrakitty97

Snap ik heb nog een zoontje van 2 jaar oud en merk ook dat ik op dagen dat ...
Ik snap je helemaal, heb zelf ook een kleintje van 2 en deze fase van haar is ook zwaar🙃 ben elke avond uitgeput.. vandaag ben ik trouwens geweest, ik ben wel 1 week teruggezet en bloeding gaat door en de krampen zijn minder. Dus ja even aankijken, kan netzoals wat je zegt een vaatje zijn.

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Hoe is de echo gegaan ?
Vandaag zijn we geweest, alles is goed gegaan alleen zijn we wel 1 week teruggezet. De bloeding en buikkrampen gaan wel door..

2 maanden geleden

Nee hoor, een miskraam komt niet door te hard werken of stress, mocht het i ...
Dankjewel voor je berichtje🙏🏼 had je berichtje voor de echo gelezen en was daarom ook wel rustig. de bloeding en krampen gaan wel door maar de echo was goed. We zijn alleen 1 week teruggezet.

2 maanden geleden

Reactie op Ultrakitty97

Ik ben nu 9+4 weken zwanger en rond de 6 weken een heel zware bloeding geha ...
Dit heb ik precies ook gehad!!! Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan! Hier ook na Een super zware bloeding een goede echo gehad. Nu nog steeds met momenten wat bruin of rood bloed. Blijft je dan toch bezighouden he

2 maanden geleden

Reactie op B.98

Dit heb ik precies ook gehad!!! Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan! H ...
Ja vind het persoonlijk verschrikkelijk 😅 heb echt het gevoel alsof ik hierdoor mentaal geen connectie kan maken met de zwangerschap omdat ik niet durf door de onzekerheid ... We gaan bijvoorbeeld een gender reveal doen ( ongepland zwanger geworden en nog maar 9 maand samen) om zo toch vrienden en familie aan elkaar voor te kunnen stellen. Mijn vriend is meer van hey voorruit plannen maar ik merk dat het bloedverlies me echt enorm tegenhoud om al verder te denken...

2 maanden geleden

Reactie op Ultrakitty97

Ja vind het persoonlijk verschrikkelijk 😅 heb echt het gevoel alsof ik hie ...
Ik heb een beetje hetzelfde als jij, maar dan wel gepland zwanger van mijn nieuwe vriend! Heel graag zelfs! Maar ook 2 weken bruin bloedverlies gehad en 2x wat rood bij afvegen, nu sinds 2 dagen helemaal niets meer. Woensdag de echo vind het echt heel spannend 🙏🏼🙏🏼 maar gaan uit van het beste!

2 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Ik heb een beetje hetzelfde als jij, maar dan wel gepland zwanger van mijn ...
Aah bij mij dinsdag 🤞 succes!!

2 maanden geleden

Reactie op Ultrakitty97

Aah bij mij dinsdag 🤞 succes!!
Succes morgen laat even weten hoe het was? 💪🏼

2 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Succes morgen laat even weten hoe het was? 💪🏼
Doe ik 😊

2 maanden geleden

Succes allemaal♥️♥️♥️🙏🏼🙏🏼 hopelijk krijgen jullie goed nieuws!!

2 maanden geleden

Reactie op Ultrakitty97

Doe ik 😊
Hoe was de echo?

2 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Hoe was de echo?
Moet nu om 18u dus nog steeds in spanning aan het afwachten 🫣

2 maanden geleden

Ik had dit ook vanochtend. Ik was zo bang. Ook echt krampen onderin, alsof menstruatie eraan zit te komen. Konden gelijk terecht voor echo en het zat gelukkig goed! Hartje klopt nog goed. Nu 8+3. Hopelijk geldt dit voor jou ook!

2 maanden geleden

Reactie op Ultrakitty97

Moet nu om 18u dus nog steeds in spanning aan het afwachten 🫣
En? 🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Hoe was de echo?
Echo is goed verlopen 😁 baby is gegroeid naar 3,5cm en was al goed bewegelijk nu exact 10 weken zoals geschat 😁