14 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben trouwens 10 weken zwanger

2 maanden geleden

Ik heb dit ook een aantal keren gehad en iedere keer dacht ik shit nu gaat de miskraam op gang komen maar ik heb toch echt een goede echo gehad dinsdag. 8w3d zwanger. Maar neem gewoon ff contact op met je verloskundige ❤️

2 maanden geleden

Ik ben zelf 10 + 4 weken zwanger ik heb geen ervaring met bloed verlies of roze afscheiding. Maar misschien kun je de verloskundige beter even bellen dat je het nog hebt? Je mag ze altijd bellen voor vragen en als je ongerust bent.

2 maanden geleden

Reactie op Kr1992

Ik ben trouwens 10 weken zwanger
Ik heb dit al vanaf week 8 en ben nu ook 10 weken. De gynaecoloog heeft gisteren ontdekt dat het vanuit de baarmoederhals komt. Het hoeft niet altijd iets “ergs” te zijn. Zolang je geen menstruatie achtige krampen krijgt. Bij twijfel altijd bellen naar je verloskundige of gynaecoloog

2 maanden geleden

Hi! Ik heb al 2,5 week elke keer dit roze, rood en bruin verlies. Zonder aantoonbare oorzaak. Heb met 7+2 een goede echo gehad. Heb ook geen krampen of weefsel verlies. Ik krijg het vaak als mn darmen opspelen.

2 maanden geleden

Ik heb dit al sinds 4+3! Op en af roze/rood/bruin verlies alleen bij het afvegen. Idd ook geen krampen en stolsels erbij. Afgelopen dinsdag een goede echo gehad met 7+2! Mocht je je echt veel zorgen maken, altijd je verloskundige bellen, zij kunnen je dan misschien wat geruststellen met nog een echo of wat verdere info ☺️

2 maanden geleden

Dankjewel allemaal voor de geruststellen berichten 😊 Ik had mn VK geappt, stiekem in de hoop dat ik weer even langs mocht komen, maar maandag hebben we de termijnecho en zij zei dat ik misschien m’n urine na kon laten kijken voor blaasontsteking. Nou weet ik wel hoe dat voelt en denk niet dat dat het is maar gelukkig heb ik geen last meer. Je blijft er wel onzeker door met elk toiletbezoek 😕

2 maanden geleden

Hou je ons op de hoogte?

2 maanden geleden

Reactie op Babii

Hou je ons op de hoogte?
Ga ik doen!🤗

2 maanden geleden

Reactie op Kr1992

Ga ik doen!🤗
Op een goed echo! ♥️

2 maanden geleden

Reactie op Babii

Op een goed echo! ♥️
Gelukkig een hele goede echo gehad. Zelfs al paar dagen verder dan we dachten 🥰

2 maanden geleden

Ohh goed om te horen 😃