4 Reacties

2 dagen geleden

Is bekkenpijn. Ik heb ook een soort spierpijn in mijn billen en vooral als ik stil sta in welke situatie dan ook. Zitten, liggen of bewegen heb ik nergens last van. Let op dat dit geen bekkeninstabiliteit wordt.

2 dagen geleden

Reactie op Greidanus1991

Is bekkenpijn. Ik heb ook een soort spierpijn in mijn billen en vooral als ...
Oh ik had geen idee dat dit bekkenpijn is… wat doe jij eraan?

2 dagen geleden

Reactie op Oetz

Oh ik had geen idee dat dit bekkenpijn is… wat doe jij eraan?
Meer rust nemen. Ik heb werk waar ik soms zwaar moet tillen, dit doe ik niet meer. Dan gaat het beter. Dus misschien moet je kijken of je met je staande beroep toch mogelijkheden hebt om te zitten. Ook heb je als zwangere meer recht op pauzes. Maak hier gebruik van. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/arbeidsomstandigheden/vraag-en-antwoord/rechten-op-aangepast-werk-aangepaste-werktijden-en-verlof-tijdens-en-na-mijn-zwangerschap

2 dagen geleden

Reactie op Oetz

Oh ik had geen idee dat dit bekkenpijn is… wat doe jij eraan?
Meer rust nemen tussendoor. Afwisseling tussen staan, zitten en liggen is belangrijk. Ga even langs de bekkenfysio. Die kan je tips geven om goed te staan en efficiënt te zitten zodat je bekken ook echt rust heeft in je pauze. Je kunt er beter snel bij zijn om te voorkomen dat het veel erger gaat worden. Ik ga ook compenseren met billen en onderrug maar dat ga je niet volhouden. Met de tips van de fysio gaat het bij mij al veel beter :)