6 Reacties
één maand geleden
Als het met een vinger aanwijsbaar is is de kans klein dat het een cardiaal probleem is. Lijkt dan eerder pulmonaal (beginnende longontsteking) of toch een spier (je spieren, kraakbeen en botten worden namelijk slapper of soepeler, komt door het hormoon relaxine).
Echter kun je beter met deze vragen je eigen huisarts of de huisartsenpost bellen… ik ben zelf ambulanceverpleegkundige dus weet waar ik het over heb 😉
één maand geleden
Pijnscheuten, maar wel constant aanwezig? Of hoe moet ik het zien? En in je borst zelf ot bedoel je je hart?
Ik had hier vorige week geloof ik ook flink scherpe steken in mijn borsten , maar vooral links. Je borsten maken zich ook klaar voor melkproductie wat ook steken kan geven. Maar het is voor ons lastig inschatten wat je exact bedoeld natuurlijk, dus evt contact met je verloskundige/arts als je je echt zorgen maakt, geeft wellicht een beter antwoord :)
één maand geleden
Ik had dit vorige week ook ineens heel erg. Je gaat je gelijk de meest rare dingen in je hoofd halen 🙈
Kijk even of je een goede bh draagt, ik had tot die tijd een bh (waarschijnlijk te klein) met beugels. Ik heb toen een beugelloze bh gekocht en sinds dien geen last meer gehad! 🤗
één maand geleden
Ik heb dit ook een tijdje gehad (aan de rechter kant), lag eigenlijk aan mijn houding. Was wel buiten de zwangerschap, moet ik toevoegen. Maar sinds ik mijn houding heb aangepast, onder begeleiding van de sportfysio, heb ik daar geen last meer van! Mijn schouders waren te ver naar binnen gekanteld, met name op werk (kantoorbaan), en nu trek ik ze iets meer naar achteren en zit wat rechterop
Wellicht iets om te onderzoeken?