37 Reacties

één maand geleden

Hier nog niet echt behoefte, meer omdat mn buik vaak pijn doet dan

één maand geleden

Extra zin niet, maar vond het in het eerste trimester wel enger, ook omdat ik tot week 9 soms wat bloedverlies had. Nu is die angst weg, maar de zin niet perse meer dan ervoor haha De dromen overigens wel 😳 heb wekelijks wel 3-4 seksdromen haha, dat is nieuw 😂

één maand geleden

Ik kan me er ook niet toe zetten. Heb er echt geen behoefte aan nu, gelukkig begrijpt mijn partner het.

één maand geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik totaaal geen zin. Nu bij de tweede zwangerschap totaal geen zin of ineens (vaak na dromen 😂) ineens mega zin

één maand geleden

Mijn libido is ook erg naar beneden gegaan. Het eerste trimester wilde ik er helemaal niks van weten, nu iets meer maar ik kom wel moeilijk in de stemming

één maand geleden

In het eerste trimester zo’n beetje helemaal weg omdat ik me zo beroerd voelde. Nu tov toen dus toegenomen, maar denk gewoon op hetzelfde niveau als hiervoor. Heb wel het idee dat ik fysiek eerder opgewonden ben, maar mentaal niet per se? Als dat logisch klinkt? Alles is beter doorbloed down under, denk dat dat t is.

één maand geleden

Reactie op Bosdieren

Bij mijn eerste zwangerschap had ik totaaal geen zin. Nu bij de tweede zwan ...
Herkenbaar 😅 de …hormonen stijgen en dalen.

één maand geleden

Mijn libido is echt 0,0 op het moment. Kan me er niet toe zetten, maar kom ook echt niet in de stemming, niet fysiek maar ook niet mentaal. Had ergens ook de verwachting dat het tweede trimester daarin anders zou zijn, maar het is wat het is.

één maand geleden

Herkenbaar. Die arme mannen… 🤣

één maand geleden

Oef ja mijn libido is echt gone. Ik mis het wel heel erg en mn partner vind het wel lastig. Ik doe wel mn best om te zoeken naar nieuwe intimiteit, of wat nu werkt. Maar vind het wel lastig

één maand geleden

Hier niet herkenbaar 🙈 eenige was die periode dat ik heel misselijk was dat ik het niet kon anders kwam het eruit, maar bij ons is er verder niks veranderd alleen maar meer eigenlijk 😂

één maand geleden

Herkenbaar moet mezelf er echt af en toe tot zetten.

één maand geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap bleef het gelijk, mijn tweede helemaal geen zin en nu mijn derde continu zin. Haha heel gek! Moet ook wel zeggen dat ik me nu ook het beste voel van de drie zwangerschappen en bij de tweede voelde ik me heel slecht.. Dus dat verklaard wel een hoop denk ik..

één maand geleden

Hier ook weinig zin. Eerste trimester wel veel seksdromen gehad en als we eenmaal bezig waren ging het juist makkelijker bij mij. Nu tweede trimester minder, gebeurt hier nu 1x in de 2 weken ongeveer denk ik. Moet echt ook een mentale knop omzetten, want juist als ik op bed lig voel ik de baby veel bewegen en dan vind ik het lastig om aan seks te denken. Hoe ervaren jullie dat?

één maand geleden

Ik voel me verschrikkelijk. Heel moe, alles doet pijn (bekkeninstabiliteit) en totaal geen libido. Ik moet mij echt mentaal voorbereiden op de daad en als we het doen doet het pijn. Dus behoeftes zijn hier ver te zoeken.

25 dagen geleden

Vorige zwangerschap was m'n libido echt sky high. Mijn man kon me niet bijbenen, terwijl hij toch een vrij hoog libido heeft. Nu merk ik dat mijn libido ook wel hoger is, maar met een kleine die veel aandacht vraagt, worden je gedachten vaak afgeleid. En de uitvoering is ook lastiger. Maar als het even lukt, dan hebben we/ik nog steeds hele fijne seks!

25 dagen geleden

Ik had tijdens het eerste trimester eigenlijk weinig behoefte aan seks. Nu vond ik het eerste trimester ook heel spannend en maakte ik me veel zorgen of alles wel goed ging met de baby dus ik denk dat dat een grote invloed heeft gehad op mijn libido. Nu zit ik in het tweede trimester en ben ik echt losgeslagen hahaha. Mijn vriend en ik hadden sowieso al vrij veel seks voordat ik zwanger werd maar de behoefte is nu wel echt toegenomen. Nu is mijn vriend wel heel begripvol en omdat ik in het eerste trimester enorm veel spanningen heeft vraagt hij nog elke dag of ik er wel echt aan tor ben en of ik me er prettig bij voel, waardoor ik echt al een stuk meer ontspannen ben en echt volledig kan focussen op 'de daad' en dat is heel erg fijn.

25 dagen geleden

Mijn zin in seks is ook erg ver te zoeken. Ik dacht dat dit vooral een kwaal was van het eerste trimester maar nu met +/- 20 weken dus nog steeds. Gelukkig is mijn partner heel lief en begripvol. Zo nu en dan vind hij het ook wel vervelend en probeer ik me van me beste kant te laten zien haha. Al moet ik wel zeggen dat ik er véél minder van geniet & moeilijk in het moment kom/kan blijven dan voor de zwangerschap. Het zal er wel bij horen. 😅

19 dagen geleden

Ik ben wel moe en dat was in het 1e trimester vele malen erger. Maar ik merk dat de seks nu nog gezelliger is, en ik moet er wel echt op anticiperen anders wordt het een zooitje🙈. Ik heb wel meer aanlooptijd nodig anders dan heb ik wel buikpijn. Ik merk trouwens wel dat nadien de baby extra druk aan het trappen is.

19 dagen geleden

Tijdens het eerste trimester had ik echt veel meer zin en was het ook veel lekkerder dan normaal, ik probeerde het dan wel zo te timen dat ik niet moe of misselijk was op dat moment. Nu in het tweede trimester is de zin verdwenen en is alles ook veel minder lekker dus doen we het niet zo vaak meer