11 Reacties

één maand geleden

Ik heb dat ook altijd, (met elke zwangerschap) maar ook gewoon normaal. Mij hebben ze voor dat ze me gingen inleiden met mijn 3de dochter een ijzerinfuus gegeven. 🤞🏼
Ik heb dat ook altijd, (met elke zwangerschap) maar ook gewoon normaal. Mij ...
Ik loop nu met veel hoofdpijn, oververmoeid. Ik krijg een tweeling en ben 19,6 weken

één maand geleden

Ik slik al een langere tijd ijzertabletten. Hoop dat ze jou pijl ook weer omhoog krijgen

Reactie op MamaMetBrandwonden

Ik slik al een langere tijd ijzertabletten. Hoop dat ze jou pijl ook weer o ...
Ik slik ook al 3 jaar ijzertabletten, maar blijkbaar werkte deze niet. Nu van huisarts andere gekregen

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Ik loop nu met veel hoofdpijn, oververmoeid. Ik krijg een tweeling en ben 1 ...
Laat vooral je ijzer na kijken. Weet niet of je in Nederland of België woont. Maar wij staan in België onder behandeling, en word nu vaker op me ijzer gecontroleerd.

één maand geleden

Hier ook al 15 jaar chronische bloedarmoede. . Heb altijd medicijnen en Indd er zijn verschillende en de ene werkt niet en de andere wel. Ik zorg zelf altijd dat ik mn bloed regelmatig laat controleren Je kan ijzer infuus krijgen maar ben ik allergisch voor. Je kan ook bloedtransfusie krijgen. Veel sterkte! Ik weet hoe moe en uitgeput je je voelt

één maand geleden

Mijn ijzer zit op 5.7. Heb altijd laag ijzer, dus weet niet beter. Je went aan de situatie. Veel soorten ijzertabletten al door de jaren heen geprobeerd maar wordt van alles erg ziek. Dus voor mij niks meer. Ben er klaar mee. Heb al 6 eerdere bevallingen gehad, dit is de 7e. En is bij allemaal goed gekomen

Reactie op LvBo

Mijn ijzer zit op 5.7. Heb altijd laag ijzer, dus weet niet beter. Je went ...
Deze gynaecoloog had gezegd eerst alternatieve ijzer tabletten gebruiken, 21 oktober op nieuwe prikken. En als niet goed is dan ijzer via infuus

één maand geleden

Ik heb chronisch bloedarmoede en krijg al jaren elke 6 maanden ijzerinfuus, wondermiddel, werkt beter en veel sneller dan tabletten

één maand geleden

Reactie op LvBo

Mijn ijzer zit op 5.7. Heb altijd laag ijzer, dus weet niet beter. Je went ...
Heb je jezelf wel eens op thalassemie laten testen? Dit heb ik namelijk en dan kan je niks aan een laag ijzer doen..