6 Reacties

4 maanden geleden

Je zit aan de antibiotica en de medicatie gaat niet samen met alcohol?

4 maanden geleden

Ik vind persoonlijk antibiotica en een blaasontsteking het allermeeste opvallen. Misschien kun je 1 ober in vertrouwen nemen dat ze alcoholvrije wijn voor je regelen?

4 maanden geleden

Kun je met de auto gaan? Dat werkte bij mij laatst prima 鈽猴笍

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens2024

Ik vind persoonlijk antibiotica en een blaasontsteking het allermeeste opva ...
Ik denk inderdaad dat 茅茅n van de meest gebruikte smoezen is. Eigenlijk ook te zot voor woorden dat je een smoes moet verzinnen waarom je geen alcohol drinkt. Dat doe je bij niet roken bijvoorbeeld ook niet. Een vriendin van mij zei laatst dat ze is gestopt met drinken omwille van haar kinderwens en het vergroten van haar kansen. Dat zou ook nog een reden kunnen zijn, die je kan aandragen. Of simpelweg zeggen dat je er geen behoefte aan hebt. Dat je last hebt van je buik. Dat je met de auto bent. Je kan het allemaal zeggen, maar uiteindelijk ben je niemand een verantwoording schuldig en is het eigenlijk ook wat gek om er te veel aandacht aan te besteden. Iets vieren kan ook zonder alcohol natuurlijk. Ik hoop dat je met iets kan komen wat bij je past en waarbij je je op je gemak voelt, TS.

4 maanden geleden

Ik denk inderdaad dat 茅茅n van de meest gebruikte smoezen is. Eigenlijk ook ...
Hier ben ik het helemaal mee eens. Na mijn miskraam heb ik nog amper alcohol gedronken, puur omdat ik inderdaad goed voor mezelf wilde zorgen en mijn lichaam de rust en tijd wilde geven om te herstellen. Dus gestopt met drinken omwille van kinderwens is helemaal nog niet zo鈥檔 gek idee.

4 maanden geleden

Reactie op Wens.tweede.kindje

Kun je met de auto gaan? Dat werkte bij mij laatst prima 鈽猴笍
Ja, dat kan zeker! Dat was ik sowieso van plan 馃