29 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op NinaA89

Wat naar! Ik heb ook overstimulatie gehad. Een week in het ziekenhuis geleg ...
Gelukkig. Bij mij ook weer beter buik voor de helft weer geslonken. En volgende week weer proberen wat te werken. Wat voel je je dan naar hé als je het idee hebt dan je op knappen staat en je ook nog eens veel moet drinken.

3 maanden geleden

In mijn kunstmatige cyclus van cryo terugplaatsing is het starten afbouwen vanaf week 10, wederom minderen week 11 en stoppen week 12. Gefaseerd afbouwen lijkt me sowieso wel goed. Na mijn eerste et 3 jaar geleden kreeg ik op wk 5 een mk, ik was toen ook al gestopt met utro en met de wetenschap van nu vraag ik mij af of dit met langer utro gebruik voorkomen had kunnen worden.

3 maanden geleden

Reactie op Bammie13

Gelukkig. Bij mij ook weer beter buik voor de helft weer geslonken. En volg ...
Wat fijn dat het beter gaat. Hier ook. M’n buik slinkt elke dag een beetje meer en ik verlies ongeveer een kilo aan gewicht per dag. Hele opluchting, want m’n buik was net zo groot als de vorige keer bij 9 maanden zwangerschap. Ik heb er wel een enorme diastase aan overgehouden en ben benieuwd of dit nog weg gaat in de eerste maanden van de zwangerschap. Vooral met sporten vervelend. Hoe is dit bij jou?

3 maanden geleden

Reactie op NinaA89

Wat fijn dat het beter gaat. Hier ook. M’n buik slinkt elke dag een beetje ...
Mijn uit was wel een heel stuk minder bol dan die van jou als ik het zo lees. En gelukkig geen last van diastase denk ik. Mag van de arts nog niet werken dus ook sporten nog noet geprobeerd al zou ik dat heel graag willen, Toen mijn buik strak stond kon ik mijn buikspieren amper aanspannen nu gaat dat gelukkig weer beter. Maar begreep dat het een lang herstel kan hebben.

3 maanden geleden

Dit is heel wat anders. Ik zit nog in mijn wachtweek. Vrijdag mag ik testen. Heb de hele week al wat last onderin de buik (steken). En anders dan menstruatiepijn. Tot vandaag nu heb ik het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Heb al wat lichte afscheiding. Alleen gebruik ook Utro dan kan dit toch niet? Heeft een van jullie dit ook gehad? Dat dit dan innestelingsbloed was. Mijn hoofd maakt echt overuren

3 maanden geleden

Reactie op Paula6

Dit is heel wat anders. Ik zit nog in mijn wachtweek. Vrijdag mag ik testen ...
Dit herken ik niet, maar ik zie dat je een positieve test in handen hebt inmiddels? Gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Hierbij nog even een update: Ik ben inmiddels morgen 8 weken zwanger en heb op 7 weken een mooie echo gezien met kloppend hartje. Voor alle aanstaande zwangere: vertrouw op je lichaam! Je lichaam neemt het dus al vrij snel over waardoor je geen utro mee nodig hebt!

2 maanden geleden

Mijn dochter is van een verse terugplaatsing en ben 3 weken na de punctie gestopt met de utrogestan en inmiddels dus een gezonde dochter😊 Ik snap je zorgen, maar echt de artsen zeggen het wel als het niet goed is en vertrouw op je lichaam!

2 maanden geleden

ik had na mijn verse terugplaatsing tot dag 14 ook utro en daarna gestopt maar mijn lichaam neemt het zelf snel over denk ik.. goed om aan te kaarten bij je arts in elk geval