12 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb juist het omgekeerde, normaal rond mijn menstruatie raak ik altijd vrij snel geïrriteerd en nu voel ik mij al 2 weken lang net budha, ik hoop voor mijn vriend dat het zo blijft.🙈🤣 Als ik boos wordt doe ik mijn best om dingen en antwoorden te negeren, terwijl ik normaal direct reageer, dan mopper ik in mijzelf in plaats van hardop, werkt niet altijd hoor!😅🤣

4 maanden geleden

Reactie op Hallo145

Ik heb juist het omgekeerde, normaal rond mijn menstruatie raak ik altijd v ...
Wauw dat lijkt me fantastisch, ik had idd ook rond mijn menstruatie helemaal geen gezellig humeur… 😂

4 maanden geleden

Herkenbaar hoor! Ik ben docent op een middelbare school en wat vind ik de leerlingen allemaal irritant haha! Ik probeer maar af en toe tot 10 te tellen 😂

4 maanden geleden

Reactie op lid12345

Herkenbaar hoor! Ik ben docent op een middelbare school en wat vind ik de l ...
Hahahaha ja ga dat denk ook maar wat vaker proberen 😂

4 maanden geleden

Ja, ik herken het, ik noem het zelf assertief maar anderen hebben daar een iets andere mening over...😆

4 maanden geleden

Mijn partner hoeft maar één verkeerd woord te zeggen en ik ontplof. Gelukkig kunnen we er een half uurtje later om lachen. Ik hoop dat het alleen in het eerste trimester zo is anders vind ik het echt heel zielig voor m’n partner 🤣😭

4 maanden geleden

Ja, ik herken het, ik noem het zelf assertief maar anderen hebben daar een ...
Hahahaha jaa precies dat

4 maanden geleden

Ik heb het bij iedereen en ik bied mijn excuses niet eens aan. De meeste vermijden mij nu dan ook. Mijn man haalt ijs voor me, dat helpt.

4 maanden geleden

Reactie op februari2022mama

Ik heb het bij iedereen en ik bied mijn excuses niet eens aan. De meeste ve ...
Maar ijs is ook gewoon wel echt heel erg lekker😊

4 maanden geleden

Reactie op Hallo145

Ik heb juist het omgekeerde, normaal rond mijn menstruatie raak ik altijd v ...
Wat een kadootje🥰

4 maanden geleden

Ahh ja dat korte lontje! Ik heb het al drie jaar ivm burnout en hooggevoeligheid en nu nog versterkt door hormonen. Mijn arme man. Als ik echt wil ontploffen probeer ik heel diep in mn buik te ademen en langzaam uitzuchten. Of ik trek me even terug en probeer mezelf even te ontladen door bijvoorbeeld even te huilen of mn lichaam te schudden. Even die emotie doorvoelen is niet erg, dan gaat het ook sneller weer weg!

4 maanden geleden

Pff ja hier net zo, fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die hier last van hebben. Ik vind het idd soms ook wel een prettig gevoel aangezien ik normaliter niet zo goed voor mezelf kan opkomen… Nu soms alleen vaak iets té goed 😅