10 Reacties

2 maanden geleden

Vanaf week 20 gaat een baby pas horen in de buik 😉

2 maanden geleden

Nu nog niet. Pas vanaf 10/12 weken zou ik het afraden. Nu zit die nog te ver weggestopt

2 maanden geleden

Volgens mij kan een baby pas vanaf een week of 20 horen wat er buiten de buik gebeurt. Pin me niet vast op het aantal weken maar die eerste maanden kan het sowieso geen kwaad. Daarna mijns inziens ook niet maar dat is dan weer een verschil van inzicht 😉

2 maanden geleden

Ik snap dat de baby nog niet kan horen haha , maar op internet staat dat het meer gaat om de trillingen etc ?

2 maanden geleden

Ik heb dit vorige week aan de echoscopist gevraagd en zij gaf aan dat harde muziek niet schadelijk is voor het kindje mede omdat ze nu nog niet kunnen horen 😊

2 maanden geleden

Reactie op Irissdw

Ik heb dit vorige week aan de echoscopist gevraagd en zij gaf aan dat harde ...
ah fijn ! dankjewel

2 maanden geleden

Wat heerlijk dat je nog de energie hebt om te kunnen stappen in je eerste trimester 😂 ik ben om 21 u al lam geslagen

2 maanden geleden

Kunnen ze nu op dit termijn nog niet horen, dus geniet lekker van je avondje uit 🥰

2 maanden geleden

Ik snap dat de baby nog niet kan horen haha , maar op internet staat dat he ...
Ik denk niet dat dit echt schadelijk is, ik zou niet naast de boxen gaan staan maar ik fiets veel en in sommige straatjes wordt ik ook wel flink door elkaar geschud 😜 ik denk dat het wat betreft de trillingen meer werk gerelateerd is dus wanneer je er echt dagelijks mee te maken hebt.

2 maanden geleden

Reactie op Ruby3.1

Wat heerlijk dat je nog de energie hebt om te kunnen stappen in je eerste t ...
hahaha nou ik ook hoor ! word een zware avond en zal er waarschijnlijk eerder tussen uit knijpen zie er nu al tegen op maar net een middag dutje gedaan 😂