7 Reacties

2 maanden geleden

Hoii, sommige soorten sushi mag je wel! En ik zou de zwangerhap app downloaden daar kan je echt zoveel op vinden! Veel liefs van mij❤️

2 maanden geleden

Hoi hoi, 7wk hier en ik merk ook dat ik het heel moeilijk vind om te bedenken wat ik savonds moet koken, simpelweg omdat alles me tegenstaat. Toch heb ik wel (extreme) honger. Ik heb inmiddels een aantal “safe-foods” waarvan ik zeker weet dat ik ze lekker vind en goed binnenhou, maar ik wil ook wel graag gezonder gaan eten voor de kleine.. morgen ga ik een hoop diepvriesfruit halen en dan in de blender met wat sap of melk, om toch goed aan m’n vitamines te komen.

2 maanden geleden

Ik heb dit sinds vandaag heel erg en merk dat ik het niet erg vind om mij erbij neer te leggen de komende dagen alleen tosti ham/kaas te eten😭

2 maanden geleden

Ik vind het momenteel ook moeilijk qua eten. Misselijkheid word erger nu heb ik gister wel lekker verse tomatensoep gemaakt, maar ook moeilijk soms om te bedenken wat want vele dingen krijg ik echt niet weg. Ik eet vooral fruit, watermeloen etc en dan smiddags maar wat pistoletjes. Alles wat ik nu weg krijg is meegenomen

2 maanden geleden

Ik heb dit sinds een paar weken, wordt steeds erger lijkt wel... stokbroodje of fruit krijg ik nog wel weg, maar weet gewoon ook niet meer wat ik 's avonds moet koken, steeds nergens zin in, alles staat me tegen...

2 maanden geleden

Ik heb dit ook echt.. bij vlagen soms zo verkeerd als ik net wil beginnen met eten maken. Misselijk en dan toch wel of niet trek. Ik probeer maar zo veel mogelijk fruit te eten en soms een waterijsje dan gaat het daarna wel weer. Koud drinken. Ik eet nu tussen de middag gewoon een lekker broodje als ik er zin in heb, want dat is beter dan niks..

2 maanden geleden

Ik doe elke ochtend een fruitsmoothie met amandelmelk, dan is het net een milkshake. Verder leef ik de afgelopen dagen op toast met (pesto en) kaas of brood met pindakaas en hagelslag. Veel soep gegeten ook. Vooral simple soep, zoals soep van bouillon, gepureerde erwten en kokosmelk. Oh en aardappelbolletjes uit de oven 😳 of kale rijst met een vleesvervanger die ik kan eten + bevroren edamame (wel even koken natuurlijk, veel lekkerder dan uit blik!). Ik eet waarvan ik denk oke dat kan ik eten/daar heb ik zin in. Ik kan sowieso niet iets eten als het me niet aanstaat, en dat is nu alleen maar erger geworden natuurlijk. Als ik twijfel of ik iets binnen kan houden dan is het antwoord 9 van de 10 keer "nee". Iedereen zegt dat het het tweede trimester beter wordt en dan hoop ik ook echt me weer in de keuken te kunnen bevinden (mijn man maakt nu al mijn maaltijden). Eerste trimester is pure overleving.