28 Reacties

4 maanden geleden

Hier net zo! Ik heb pas 15 juli m’n eerste echo, maar ook nog weinig last… Borsten doen pijn oh en veel afscheiding, dat dan weer wel😬 Het is toch echt afwachten denk ik..

4 maanden geleden

Hier net zo, maar dat was bij mijn vorige zwangerschap ook zo en toen had ik vanaf week 7 een HG-zwangerschap. Wat niet is kan dus nog komen. ledere zwangerschap is anders. Symptomen zeggen niet zoveel, maar ik begrijp je onzekerheid wel.

4 maanden geleden

Hier net zo, maar dat was bij mijn vorige zwangerschap ook zo en toen had i ...
Oh en ik ben even ver zwanger en heb mijn eerste echo op 4 juli. Misschien leuk om elkaar hier nog even op de hoogte te houden?

4 maanden geleden

Hoi ik heb ook weinig symptomen. Alleen dieper sliep en meer slaperig. Bij vorige zwangerschap ook geen klachten behalve de laste maanden rug pijn. Eerste echo pas mid Juli 😅

4 maanden geleden

Spannend allemaal meiden! Bedankt voor jullie reactie 🍀

4 maanden geleden

Oh en ik ben even ver zwanger en heb mijn eerste echo op 4 juli. Misschien ...
Jaa leuk!! Goed idee 😁

4 maanden geleden

Reactie op Mama en Sophie

Hier net zo! Ik heb pas 15 juli m’n eerste echo, maar ook nog weinig last… ...
Ik heb mijn eerste echo ook op 15 juli. Hoever ben jij op dit moment? Ik 3+5

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens1

Ik heb mijn eerste echo ook op 15 juli. Hoever ben jij op dit moment? Ik 3+ ...
Spannend! Ik 4+3 😄

4 maanden geleden

Hier ook nog verassend weinig 4+5, gevoelige borsten en moe. En m’n emoties gaan alle kanten op. Maar ik meen me ook van vorige keren te herinneren dat ik veel gevoeliger voor geuren was, maar misschien moet dat nog komen.

4 maanden geleden

Reactie op Mama en Sophie

Hier net zo! Ik heb pas 15 juli m’n eerste echo, maar ook nog weinig last… ...
Spannend hè!! Het enige wat ik nu voel zijn idd m’n borsten.. maar vind nog steeds mn koffie lekker haha… je weet wat er wat gaande is maar toch zo onduidelijk 🙈

4 maanden geleden

Reactie op AmandaVos

Hier ook nog verassend weinig 4+5, gevoelige borsten en moe. En m’n emoties ...
Pff spannend allemaal hè🙈

4 maanden geleden

Hi! Hier rond de 4 weken nu (ong 4+2) Heb eigenlijk nog niet echt klachten behalve soms wat krampjes onderin rechts mn buik 😅 en ik heb al dagen geen zin meer in mn avondkoffie na het eten. Normaal is dat al mn enige, en kijk ik er altijd naar uit, maar dat is helemaal weg 🤷🏼‍♀️ Had gister op werk wat bloedverlies en krampjes, dus is even afwachten of alles goed blijft gaan, maar vooralsnog gaat het nu weer goed 🍀

4 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Hi! Hier rond de 4 weken nu (ong 4+2) Heb eigenlijk nog niet echt klacht ...
Oehh spannend!! Hopelijk blijft t hierbij voor je🍀

4 maanden geleden

Hetzelfde. Heel anders dan me zwangerschap hiervoor… Aan de eene kant wel blij want bij mn eerste was ik echt ziek.

4 maanden geleden

Reactie op Madeliefje33

Pff spannend allemaal hè🙈
Ja helaas twee miskramen achter de rug dus extra spanning 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens1

Ik heb mijn eerste echo ook op 15 juli. Hoever ben jij op dit moment? Ik 3+ ...
Ohhh wat leuk! Volgens mijn app zit ik op 5+3. Dit past ook wel bij mijn hcg waardes, vandaag pas mn allereerste echte knal test. Deze heb ik enkel gedaan omdat ik er nog 1 had liggen😬 M’n borsten en misselijkheid in de avond zeggen genoeg over een zwangerschap ❤️

4 maanden geleden

Reactie op AmandaVos

Ja helaas twee miskramen achter de rug dus extra spanning 🙈
Ach jeetje dat is niet niks 😢 hopelijk blijft nu alles goed gaan🍀🙏🏻

4 maanden geleden

Ik weet dat mijn schoonzus ook de eerste 12 weken zelfs niks voelde , toen zei de verloskundige juist tegen haar geniet ervan zolang je niks voelt dit komt zeker nog wel😉

4 maanden geleden

Even een ander vraagje, hoe weten jullie allemaal hoe ver jullie zijn als jullie nog moeten wachten op de eerste echo?

4 maanden geleden

Ik vond dit ook lastig, maar de meeste rekenen de dag van je eisprong + 2 weken erbij