9 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 4 weken en bij mij hadden ze op 3weken en 5 dagen hcg in mijn bloed gezien 🙈ik ben natuurlijk geen dokter! Dus ik weet niet als dat kan dat er nog niet genoeg hcg in je bloed zit om het te kunnen zien..

4 maanden geleden

Reactie op Anno0

Ik ben vandaag 4 weken en bij mij hadden ze op 3weken en 5 dagen hcg in mij ...
Wat was jouw hcg waarde dan?

4 maanden geleden

Reactie op FebeVB

Wat was jouw hcg waarde dan?
13 ,ik vind dat laag,maar was blijkbaar normaal om 3-4 weken te zijn

4 maanden geleden

Op het moment van het bloedonderzoek was je nog niet zwanger. Het zou kunnen zijn dat je dat nu wel bent. Je zou een test kunnen doen op je NOD. Dat gezegd te hebben worden je klachten waarschijnlijk niet veroorzaakt door een zwangerschap (specifieker: door het hCG-hormoon. Als dat zo was, dan zou je ook een positieve zwangerschapstest of positieve uitslag van het bloedonderzoek moeten hebben. Hopelijk heb je zaterdag een positieve test in handen. Spannend hoor.

4 maanden geleden

Reactie op Anno0

13 ,ik vind dat laag,maar was blijkbaar normaal om 3-4 weken te zijn
Oké, bedankt voor de info 👍🏻

4 maanden geleden

Hoop voor je dat het zo is ! 🍀 Maar vergeet niet dat je lichaam je echt voor de gek kan houden. Ik zou wel alles nog open houden. Sucses 😘

4 maanden geleden

Hoop voor je dat het zo is ! 🍀 Maar vergeet niet dat je lichaam je echt vo ...
Bedankt!

4 maanden geleden

Voor je nod kan je ook last hebben van progesteronkwaaltjes. Dat betekent helaas niet meteen dat je zwanger bent. Wanneer was je bloedafname? Op 3+6 zou er zeker al iets van hcg op te sporen moeten zijn! Heb je al een gewone zwangerschapstest gedaan? Als die negatief is denk ik niet dat je zwanger bent helaas.

4 maanden geleden

Reactie op Anno0

Ik ben vandaag 4 weken en bij mij hadden ze op 3weken en 5 dagen hcg in mij ...
Kan hoor! Als je pas net je innesteling hebt gehad dan is je hcg nog erg laag. Een zwangerschapstest slaat ook pas aan vanaf 10 tot 25.