36 Reacties

3 maanden geleden

Volgens mij is dit helemaal niet zo heel hoog!

3 maanden geleden

Ik dacht dat je hcg juist niet genoeg verhoogd bij een bbz

3 maanden geleden

Dit is helemaal niet zo'n hoge waarde. Een prima waarde, maar helemaal niet super hoog hoor. Ik begrijp dat je door je eerdere ervaringen wat angstig bent, maar op basis van de waarde zou ik mij geen zorgen maken; ook niet over een meerling.

3 maanden geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Ik dacht dat je hcg juist niet genoeg verhoogd bij een bbz
Dat is inderdaad het beeld. Een lage (en niet goed oplopende) waarde. Bij een molazwangerschap is de waarde ontzettend hoog en stijgt deze ook heel erg snel.

3 maanden geleden

Dit is helemaal niet zo'n hoge waarde. Een prima waarde, maar helemaal niet ...
Ter aanvulling: ik had in mijn vorige zwangerschap een hogere waarde, dan die jij nu hebt, op hetzelfde termijn en ik heb een gezonde zoon gekregen.

3 maanden geleden

Reactie op Alicekemper

Volgens mij is dit helemaal niet zo heel hoog!
Ik vond 533, dus richting de 5 weken volgens tabel, wel aan de hoge kant. Maar de vk heeft met het ziekenhuis gebeld om de waardes te overleggen en die vonden 533 helemaal goed voor mijn termijn! Ik had wat steekjes en druppeltjes bloed en uiteraard moet ik weer bellen als dat verergerd. En over 2 dagen weer bloed prikken dus ben benieuwd.

3 maanden geleden

Ter aanvulling: ik had in mijn vorige zwangerschap een hogere waarde, dan d ...
Dat is fijn om te horen 💪🏻🤗

3 maanden geleden

Dat is inderdaad het beeld. Een lage (en niet goed oplopende) waarde. Bij e ...
Ik had een bbz, kwam ik bij 6,5 week achter en had toen een hcg waarde van 2400. Helaas zat ie in de eileider en is deze verwijderd 😓

3 maanden geleden

Reactie op 92kirsten

Ik had een bbz, kwam ik bij 6,5 week achter en had toen een hcg waarde van ...
Oohh 😢 ik snap wel dat als je dit al eens hebt meegemaakt, je je snel zorgen maakt, hopelijk heb je snel een mooie echo ❤️

3 maanden geleden

Reactie op 92kirsten

Ik had een bbz, kwam ik bij 6,5 week achter en had toen een hcg waarde van ...
Dat is alsnog geen (te) hoge waarde voor dat termijn. Dat bedoelde ik meer. Hoe dan ook alsnog heel erg akelig dat je een BBZ hebt gehad en je daardoor een eileider kwijt bent geraakt. Ik hoop voor je dat het deze keer helemaal goed zit. Fijn om te lezen dat de terugkoppeling van je verloskundige goed was. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

3 maanden geleden

Reactie op 92kirsten

Dat is fijn om te horen 💪🏻🤗
Negatieve verhalen worden vaak eerder gedeeld, dan positieve verhalen, maar juist aan die positieve verhalen kan je je optrekken. Ik heb zelf ook een verleden met miskramen en probeer nu bewust geen verhalen te lezen over miskramen. Het forum staat er bol van. Begrijpelijk, maar niet echt helpend wanneer je al onzeker bent of je zorgen maakt. Daarom vond ik het belangrijk om dit ook nog even te vernoemen. Op naar goede echo's en een voorspoedige zwangerschap.

3 maanden geleden

Negatieve verhalen worden vaak eerder gedeeld, dan positieve verhalen, maar ...
Dat zeker 💪🏻😘 dankjewel! Ben jij nu zwanger?

3 maanden geleden

533 is inderdaad wel hoog om nog voor je nod te zijn! Wanneer was je ovukatietest positief? Het is hoog, maar niet schrikkend hoog. Wie weet een tweeling 🤭 Voor een bbz zou je waarde inderdaad net lager zijn. Voor een mola kan je nu nog niets zeggen denk ik, maar dat is sowieso heel zelfdzaam. Laat je je waarde binnen 2 dagen weten?

3 maanden geleden

Reactie op 92kirsten

Dat zeker 💪🏻😘 dankjewel! Ben jij nu zwanger?
Ik ben nu zwanger van ons tweede kind (anders zat ik ook niet in deze geboorteclub).

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

533 is inderdaad wel hoog om nog voor je nod te zijn! Wanneer was je ovukat ...
Omdat mijn cyclus 26 dagen is, en ze rekenen vanaf eerste dag laatste menstruatie, ben ik zo kort zwanger. Ben nu 3 dagen ‘over tijd’. Ovulatie was 2 juni positief! Morgen weer prikken en laat weten hoe hoog ie is!

3 maanden geleden

Ik ben nu zwanger van ons tweede kind (anders zat ik ook niet in deze geboo ...
Gefeliciteerd! En inderdaad zeg anders zou je niet in deze groep zitten.

3 maanden geleden

Reactie op 92kirsten

Omdat mijn cyclus 26 dagen is, en ze rekenen vanaf eerste dag laatste menst ...
Hopelijk een goede (en normale) oploop.

3 maanden geleden

Reactie op 92kirsten

Gefeliciteerd! En inderdaad zeg anders zou je niet in deze groep zitten.
Dankjewel!

3 maanden geleden

Reactie op 92kirsten

Omdat mijn cyclus 26 dagen is, en ze rekenen vanaf eerste dag laatste menst ...
Dan ben je vandaag 4+3 volgens mijn berekening.😊 Normaal gesproken heb je bij een 28 daagse cyclus precies op de helft een ovulatie, daarom tellen ze dan vanaf 1e dag menstruatie. Als je je ovulatie weet door middel van testen, kun je vanaf dan tellen +2 weken. Ik heb zelf ook altijd een kortere cyclus gehad van 25 dagen, en bij mij klopte mijn berekening. 😊

3 maanden geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Dan ben je vandaag 4+3 volgens mijn berekening.😊 Normaal gesproken heb je ...
Dankjewel 🤗 dat denk ik dan ook inderdaad! Dan heb ik mijn echo de 28e op 5+4?