26 Reacties

2 maanden geleden

TS, hoe gaat het nu met je? Ben je intussen wat meer gerustgesteld of maak ...
Lief dat je het vraagt! Ik voel me over het algemeen goed, zo nu en dan komen er alleen wel wat twijfels op, maar ik denk dat dat niet gek is als dit helemaal nieuw voor je is. Dagen lijken wel extra lang te duren tot de eerste echo, maar ik weet inmiddels ook alweer 1,5 week dat ik zwanger ben en dat is ook voorbij gevlogen. Wachten geduldig af! <3

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Leuk 2 daagjes later! Laat je weten hoe het gegaan is? 🥰 Temperatuur je no ...
Leuk! Lopen we gelijk op :). Ik denk inderdaad dat ik ook blijf temperaturen tot in ieder geval de echo en dan overleg ik wel met de verloskundige of zij denkt dat het nog handig is om mee door te gaan of niet. Ik doe dat inmiddels toch al 3 jaar dus is echt een gewoonte haha. Vanochtend was mijn temperatuur weer hoog dus lijkt idd toch gewoon een dipje te zijn geweest. Succes de komende dagen! :)

2 maanden geleden

Reactie op Febr2025

Leuk! Lopen we gelijk op :). Ik denk inderdaad dat ik ook blijf temperatur ...
Jaa dat kan hoor, heb ik ook al paar keer gehad. Wijkt gelukkig nooit ver af. Maar is inderdaad een gewoonte, ik snap je helemaal 🤣. Jij ook succes!!

2 maanden geleden

Reactie op Febr2025

Lief dat je het vraagt! Ik voel me over het algemeen goed, zo nu en dan kom ...
Fijn dat je je over het algemeen goed voelt. Het eerste trimester blijft altijd spannend; zeker een eerste keer. Hopelijk vliegen de komende 1,5 week toch ook zo voorbij.

2 maanden geleden

Fijn dat je je over het algemeen goed voelt. Het eerste trimester blijft al ...
Dankjewel!!