29 Reacties

één maand geleden

Wij gaan voor de zee als thema met schildpadjes, walvisjes etc! Zijn beide duikers dus past wel bij ons 😁

één maand geleden

Reactie op Sushi_24051

Wij gaan voor de zee als thema met schildpadjes, walvisjes etc! Zijn beide ...
Ze hebben van Senger Naturwelt hele mooie knuffels in dit thema😍 duur.. maar wel duurzaam en met mooie natuurlijke materialen

één maand geleden

We gaan voor Lion King thema

één maand geleden

Reactie op Momof2boysss

Ze hebben van Senger Naturwelt hele mooie knuffels in dit thema😍 duur.. ma ...
Thanks voor de tip. Inderdaad heel leuk!

één maand geleden

Wij hebben een bos thema voor de eerste. Dat wordt nu de kamer voor de tweede dus blijft zo!

één maand geleden

Wij hadden voor onze zoon een beige/teddybeertjes thema

één maand geleden

Wolkjes

één maand geleden

Wij hebben een "Raad eens hoeveel ik van je hou" (naar het boek van Sam McBratney) thema.

één maand geleden

Jungle 🐒🦁🌿🐨🐼🐍🐆🐘🪵🐊🦒🦓🐯🦜🦧🦏🍃

één maand geleden

Dit is de kamer van mijn eerste zoontje! Was een beetje safari thema achtig

één maand geleden

Ik ga voor een naturel kamer met beige / nude kleuren het is een heel klein kamertje waar een bedje en commode in kan en wil het opvrolijken met natuurlijke mandjes en wat kleine accessoires

één maand geleden

Reactie op LV00

Dit is de kamer van mijn eerste zoontje! Was een beetje safari thema achtig ...
Deze gordijnen (en een verschoonkussen hoes van dezelfde stof zelf gemaakt)

één maand geleden

Voor de 1e hadden we een hertjes thema. Kamer is gewoon wit met grijze accenten op de houten balken. Meubels zwart en accessoires roze/grijs/zwart. Dit houden we zo als het weer een meisje wordt. Andere schilderijen etc uitzoeken als het een jongen wordt 😊

één maand geleden

Wij gaan voor een boerderij thema!🐰🐷🐮🐔🐥

één maand geleden

Wij gaan voor een winnie the pooh thema. Maar wel de Classic winnie the pooh 😊 Kan voor zowel jongen als meisje aangezien we niet weten wat het gaat worden😇

één maand geleden

Wij doen nu tropische vogel thema 🦜🦩 en wat andere jungle dieren evt erbij! Bij de eerste vos (bosdieren) en de tweede walvis/rog (zeedieren) gedaan 🤗

één maand geleden

Wij hebben jungle thema. 1 muur is donkergroen en 1 muur met behang met junglethema. Posterbehang heet dat volgens mij? En dan op de witte muur wat schilderijtjes met dieren.

één maand geleden

Ik weet niet of je honden of katten misschien hebt maar wij hebben echt hele grote lijsten van onze honden laten maken en ons zoontje van 14 maanden word altijd helemaal blij als hij hier naar kijkt! Helemaal wijzen. Dus soms als hij moet huilen dan ga ik even iets over onze hondjes vertellen en dan is het vaak weer goed 🥰

één maand geleden

Wij hebben met de eerste niet gekozen voor een thema, maar voor een kleur. We hadden allemaal dingen in mint/pastel groen.

één maand geleden

Leuke ideeën allemaal! Bedankt 😊