12 Reacties

één maand geleden

Ik heb geen idee maar ik lees graag mee😁

één maand geleden

Volgens mij deed ik dat vroeger al op de (toen nog) peuterschool😅 Maar misschien is dat niet overal gelijk. Gewoon lekker doen wat jij wilt, niks is verplicht lijkt mij. Maar zie het regelmatig voorbij komen.

één maand geleden

Ik ken het wel dat er getrakteerd wordt. Ik heb ook gisteren om mijn werk getrakteerd. Maria koekje gedipt in witte chocolade en dan met muisjes. Nu week ik niet wat ze wel en niet op de opvang mogen.

één maand geleden

Hier wel gedaan! Hele trotse grote broer die daar enorm van genoten heeft. Wij hadden een geboortekoekje met een mini potje klei gedaan (van de action)

één maand geleden

Wij trakteren niet. Waar wij wonen is dat ook niet gebruikelijk, dus wat dat betreft was de keuze zo gemaakt.

één maand geleden

Hier gaan we gewoon een bokaal versieren met daar suikerbonen in. Kunnen de begeleiders gewoon uitnemen. Voor de kindjes denk ik van die mini rozijnendoosjes te versieren

één maand geleden

Ik ben voor het eerst grote zus geworden toen ik bijna 2 was. Toen ik 7 was nog eens en toen heb ik wel getrakteerd in de klas, dit was in 1995 dus ik weet eerlijk gezegd niet beter als dat trakteren erbij hoort.

één maand geleden

Ja ik deed dit al toen ik zelf nog op school zat. Er werd ook echt iets gemaakt voor jou door heel de klas als je een zusje of een broertje kreeg. Dus bij ons was dit heel normaal op school.

één maand geleden

Hier in het oosten ook vrij gebruikelijk! Ik heb in de kleuterklas lange vingers met witte chocolade en dan muisje erop gedaan

één maand geleden

Hier is het wel gebruikelijk, ik vind het ook erg leuk! Wij kregen laatst een zakje met daarop "naam en naam zijn blij met de geboorte van hun broertje:naam" Erin zat een blauw zakje met 2 dreumeskoekjes en een blauwe feesttoeter.

25 dagen geleden

Hier ook wel gebruikelijk. Wij hebben bij allebei de keren lange vingers met chocolade en muisjes gedaan. Ik denk dat ik nu voor iets ga kiezen wat ik in het voren kan maken. Vond het nu wel jammer dat ze pas na de kraamweek konden trakteren omdat ik daar dan pas een beetje ruimte voor voelde in mn hoofd. Als ik het allemaal klaar heb staan kunnen ze de eerste dag na de geboorte meteen trakteren

25 dagen geleden

Reactie op Mysecret

Ik ken het wel dat er getrakteerd wordt. Ik heb ook gisteren om mijn werk g ...
Huh je bedoelt dat je nu al op je werk getrakteerd hebt?