72 Reacties

3 maanden geleden

Ook zwanger van de 2e! Onze dochter is van februari 2020. Dus dat wordt een verschil van exact 5 jaar straks 🤗

3 maanden geleden

Hier zwanger van nr 3. Mijn jongste is nu bijna 6 maanden. Herken wel je dubbele gevoel.

3 maanden geleden

Mijn zoontje is nu 20 maanden en ik ben er net achter dat ik zwanger ben. We waren ermee bezig 😍😍. Hopelijk gaat het allemaal goed.

3 maanden geleden

Hey Mijn zoontje is van eind december 2023 dus straks zit er 13-14 maanden tussen. Was ongeveer gepland

3 maanden geleden

Ik ben nu net (heel pril, 3 weken) zwanger en mijn dochter is van 16 mei 2023. Tussendoor een ma gehad afgelopen januari aan het eind van het eerste trimester.

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van de 2de. Zij zullen straks 1jaar en 4 maanden schelen🥰

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van de 2e en ze zullen 3 jaar en 3 maanden schelen 😍

3 maanden geleden

Reactie op Pareltje2023

Hey Mijn zoontje is van eind december 2023 dus straks zit er 13-14 maanden ...
Haha ongeveer gepland 😅, wel leuk zo snel maar ook wel pittig lijkt me

3 maanden geleden

Reactie op Sam1996

Ik ben ook zwanger van de 2de. Zij zullen straks 1jaar en 4 maanden schelen ...
Ahh leuk, zelfde als hier dan straks. Kruipt jou kindje al? Hier ben ik haar steeds aan het tillen omdat ze een beetje laat is met kruipen en staan doet ze al helemaal niet zelf of zelf tot zit komen ook niet, dus dat word nog wat als me buik over een tijdje gaat groeien. Me man en ik waren ook laat met lopen 😅, dus ik hoop dat me dochter wel iets eerder is want ze word zwaar

3 maanden geleden

Reactie op MenMF

Haha ongeveer gepland 😅, wel leuk zo snel maar ook wel pittig lijkt me
We wilden ze al dicht op elkaar hebben maar het had ook nog een maand mogen duren😅 en pittig zijn Kids toch wel maar liever de luiers in 1 keer dan over 5 jaar nog een keer was onze gedachten

3 maanden geleden

Ik heb al 3 kinderen en na 15 maanden kwam dan weer de volgende, die konden nog niet lopen als de volgende kwam, maar het is echt heel erg leuk en je hebt doorlopend alle 'ellende' zoals luiers, zwemles etc. dat houdt ook heel snel na elkaar op, dat is dan ook heel fijn haha. En zo leuk om ze samen te zien!

3 maanden geleden

Reactie op Pareltje2023

We wilden ze al dicht op elkaar hebben maar het had ook nog een maand mogen ...
Jaa helemaal mee eens. Vooral zijn we dan snel af van al die slapeloze nachten. Me man zei ook, als we pas over 2 jaar die beslissing maken word de stap nog veel groter omdat je dan lekker slaapt en alles rustiger is en dan ga je weer voor onrust zorgen dus dan maar liever snel achter elkaar idd

3 maanden geleden

Onze zoon was 1 jaar toen ik zwanger raakte van onze dochter, die liep, kroop en stond ook niet. Ze zal vast tegen het einde van je zwangerschap wel kunnen kruipen en misschien zelfs lopen! En anders, go with the flow. Komt wel goed. Je dochter is absoluut niet laat. 8,5 maand oud is heel normaal om niet te kunnen kruipen, lopen of staan etc

3 maanden geleden

Als alles deze keer goed mag gaan zit er straks 3 jaar en 3 maanden tussen. Gisteren een positieve test op 13 dpo. 😊

3 maanden geleden

Als alles goed gaat straks ruim 19 maanden tussen 1 en 2 🩵🩷

3 maanden geleden

Zwanger van de 2e en ik geloof het nog steeds niet helemaal! Als alles goed gaat, dan zit er straks precies 2,5 jaar tussen. Ik denk nu ook al over het verdelen van aandacht en de slapenloze nachten. Maar ik weet ook dat het weer over gaat en dat het uiteindelijk weer helemaal goed komt. Ben nu wel zelfverzekerder dan in se 1e zwangerschap 😂.

3 maanden geleden

Hier zit er straks bijna 2,5 jaar tussen. Ik wou niet een te groot leeftijdsverschil. Had eerst in gedachte een nog korter verschil er tussen te houden. Maar onze dochter is heel lang een hele slechte slaper geweest. Dus ik voelde er nu pas weer ruimte voor nu de nachten weer rustig verlopen 🙈

3 maanden geleden

Ik ben er vanochtend achtergekomen dat ik zwanger ben van de tweede. Heb een zoontje van december 2022 dus bijna 1,5 jaar. We wilden ook eigenlijk nog een paar maanden wachten voor we gingen proberen ivm verhuizing. Maar blijkbaar had ik een hele late eisprong want 4 dagen daarna seks gehad en t was raak🙈 Maar heeel erg blij mee. Ben nu wel precies rond de verhuisdatum uitgerekend😩 maar eerst ons eigen huis nog verkopen😋

3 maanden geleden

Mijn oudste twee schelen net geen 14 maanden, oudste heeft een ontwikkelingsachterstand, dus hij was echt nog een baby toen de tweede geboren werd. Tussen de tweede en derde zit 10 jaar. De jongste twee schelen dalijk ongeveer 17 maanden. Ik vond het soms echt wel pittig met de oudste twee, maar de zware periodes gaan voorbij 😊 Het is vooral heel leuk dat ze vanaf zo jong die band hebben

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van de 2e. Mijn dochter is van juli 2020 dus er zal straks 4,5 jaar zitten tussen haar en de baby.