220 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op lisa312

Wanneer waren jullie allemaal voor het laatst ongesteld? Mijn test gaf 2-3 ...
Mijne gaf toen ook 2-3 aan, maar 23april was de 1e dag van me laatste menstruatie. Vanaf daar mag je gaan tellen. Ik ben nu 8+2 en eind januari uitgerekend 🩷🩵

4 maanden geleden

Reactie op 89dnielle

Zwanger van mijn eerste kindje!! Nu 6+4 zo spannend en bijzonder allemaal!! ...
Gefeliciteerd!! 🩵🩷

4 maanden geleden

Zwanger van mijn derde kindje Ben super blij en dankbaar Alleen ook erg angstig vind het allemaal zo spannend mijn tweede kindje ben ik namelijk verloren met 37 weken zwangerschap Nu als goed is uitgerekend rond 27 februari

4 maanden geleden

Reactie op Anoniem0341

Zwanger van mijn derde kindje Ben super blij en dankbaar Alleen ook erg a ...
Jeetje wat vreselijk! 🙏😔

4 maanden geleden

Reactie op Anoniem0341

Zwanger van mijn derde kindje Ben super blij en dankbaar Alleen ook erg a ...
Wat vreselijk zeg… Ik wens je een fijne en goede zwangerschap toe❤️

4 maanden geleden

Reactie op Anoniem0341

Zwanger van mijn derde kindje Ben super blij en dankbaar Alleen ook erg a ...
Ontzettend nare ervaring! Heel veel geluk en gezondheid gewenst voor deze zwangerschap 🍀💌

4 maanden geleden

Is dat normaal bandenpijn bij 4 weken zwangerschap al dit is mijn derde zwangerschap en ik stond net op en kreeg gelijk een steek Wie heeft daar ook al last van ?

4 maanden geleden

Reactie op lilly222

Ja ik heb ovitrille gebruikt, waardoor ik specifiek weet wanneer mijn eispr ...
Ahh oké. Mijn cyclus is heel erg regelmatig, ik zit er soms een dag naast. Plus het is hier perongeluk gegaan. Het condoom is afgegaan en zat bij mij vast, dus ik weet precies wanneer het is gebeurd. Dus kan best zijn dat ik er zelf een dag naast zit maar meer echt niet

4 maanden geleden

Zwanger van ons eerste kindje 🩵🩷 Op dit moment 4 weken precies, als ik mijn berekening vol zijn wij 27 februari uitgerekend. 22 juli eerste echo ben dan 8 1/2 week of meer of minder. Ik moet zeggen dat ik deze weken pittig vind, vooral spannend omdat je alleen de positieve test hebt gezien. Ben over de gehele dag in momenten misselijk, in kleine etappes kan ik eten en soms al banden pijn. Daarnaast moet ik zeggen dat middag dutjes mijn favoriet is en slaap dan ook echt wel ruim uur tot twee uur. Gisteren en eergisteren 2 nachten tussen 04:00/05:00 uur klaar wakker, gelezen dat dit er ook bij hoort. Iemand tips hoe om te gaan met de spanning tot je eerste echo?🥹🥰

4 maanden geleden

Reactie op Anoniem0341

Zwanger van mijn derde kindje Ben super blij en dankbaar Alleen ook erg a ...
Oh wat vreselijk😔 ik wens je een fijne zwangerschap 🩷🩵❤️

4 maanden geleden

Hoi, Ik ben op dit moment 4 dagen overtijd en er staat dat ik op 25 Februari ben uitgerekend. Helaas nog geen positieve test gehad morgen ochtend nog eens proberen

4 maanden geleden

Reactie op Gingerr_28

Hoi, Ik ben op dit moment 4 dagen overtijd en er staat dat ik op 25 Februa ...
Heb je ovulatietesten gebruikt? Anders vrees ik dat je eisprong later was dan je denkt en je nog niet overtijd bent. Het is heel erg zeldzaam zwanger te zijn zonder positieve test.

4 maanden geleden

Iemand ervaring met deze testen hoeveel weken ben ik nu zwanger ?

4 maanden geleden

Reactie op Anoniem0341

Is dat normaal bandenpijn bij 4 weken zwangerschap al dit is mijn derde zwa ...
Ik, heel veel mensen wel! Wist niet dat het een symptoom was maar volgens de vk is dit echt heel goed mogelijk

4 maanden geleden

Reactie op Anoniem0341

Is dat normaal bandenpijn bij 4 weken zwangerschap al dit is mijn derde zwa ...
Ik heb het ook! Ben nu 5+2

4 maanden geleden

1e echo bij de verloskundige gehad. 8+6 , inclusief voetje op de echo! 🩷🩵 baby is 2cm en zit en groeit goed 🥰. Echo kon al op de buik! In de ochtend even 5min misselijk/overgeven maar daarna gaat de dag verder prima ☺️

4 maanden geleden

Reactie op -Myy-

1e echo bij de verloskundige gehad. 8+6 , inclusief voetje op de echo! 🩷🩵 ...
Super fijn voor je!! Gefeliciteerd 🥳🍀