220 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Sn00pYSunnY

Hier ook een mama van 2 jongens en nu heel pril zwanger van de derde. Ik he ...
Wij gaan voor de meisjes dus!🤞🏻 nog een week of 12 wachten. Klink echt nog wel lang 😂

4 maanden geleden

Reactie op Luna1991

Wij gaan voor de meisjes dus!🤞🏻 nog een week of 12 wachten. Klink echt no ...
Wij kiezen ervoor om het geslacht niet van te voren te weten 😊😊 wij vinden de verrassing bij de geboorte leuker 😁😁 dus nog meer geduld hebben, haha! eerst hopelijk het eerste trimester doorkomen 🤞🏻🤞🏻🍀🍀

4 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Toch spannend allemaal hè, ik ben nu 5 weken zwanger maar nog elke dag bang ...
Heel herkenbaar. Heb precies hetzelfde. Eerste keer zwanger en dan is het echt zo spannend allemaal!

4 maanden geleden

Reactie op Luna1991

Wij gaan voor de meisjes dus!🤞🏻 nog een week of 12 wachten. Klink echt no ...
Hier ook een kleine voorkeur voor een meisje na 3 jongens. 4 jongens is ook super leuk natuurlijk, maar een meisje in de mix lijkt me ook heel leuk

4 maanden geleden

Ha allemaal, Ik heb in januari een miskraam gehad met 10 weken. Nu mogen we opnieuw zwanger zijn, begin februari uitgerekend. Ik vind het enorm spannend en we zijn nog een beetje in de war maar hopelijk mogen we er snel vertrouwen in krijgen. Groetjes ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Toch spannend allemaal hè, ik ben nu 5 weken zwanger maar nog elke dag bang ...
Ik snap je helemaal! Hier 4+5 weken zwanger na een miskraam. Ik kan het ook nog niet helemaal geloven en denk dat ik pas iets meer rust heb na de eerste echo de 21e. Wat duurt dat nog lang...😅

4 maanden geleden

Reactie op Amariss

Ik snap je helemaal! Hier 4+5 weken zwanger na een miskraam. Ik kan het ook ...
Ik mag de 24e maar heb net gebeld of ik eerder mag, ze gaan even overleggen 🤗

4 maanden geleden

Hii meiden, ik zit nu net in de zesde week en ik ben zo ontzettend moe. Heb een goede nacht gehad maar binnen 10 minuten nadat ik wakker wordt ben ik alweer moe. Als ik dan op bank ga zitten val ik bijna weer in slaap. Herkent iemand dit? Is dit normaal? En zo ja, hoe doen jullie dat met werken?

4 maanden geleden

Reactie op NattyPatatty

Hii meiden, ik zit nu net in de zesde week en ik ben zo ontzettend moe. Heb ...
Gewoon aan toe geven, ik ben nu 5+1 en ben sinds een aantal dagen ook steeds vreselijk moe .. qua werk is het voor mij nog goed te doen , ik werk in de nachtdienst.

4 maanden geleden

Reactie op NattyPatatty

Hii meiden, ik zit nu net in de zesde week en ik ben zo ontzettend moe. Heb ...
Als het niet gaat, zit er niks anders op dan ziek melden. Bij mijn oudste sliep ik de eerste weken veel, op de piek 16 uur per dag, was doodop. Is vanzelf weer beter geworden

4 maanden geleden

Reactie op NikkyV

Als het niet gaat, zit er niks anders op dan ziek melden. Bij mijn oudste ...
Wat vervelend! Heb je jezelf toen volledig ziek gemeld? Of gedeeltelijk?

4 maanden geleden

Reactie op Kila94

Wat vervelend! Heb je jezelf toen volledig ziek gemeld? Of gedeeltelijk?
Ik was twee weken daarvoor mijn baan kwijt geraakt, dus dat kwam eigenlijk wel goed uit. Anders had ik me volledig ziek gemeld

4 maanden geleden

Maken jullie ook buikfoto’s elke maand? Ik ben ermee begonnen, wel leuk om straks terug te zien 🤗

4 maanden geleden

Wie is er, voor zover je nu denkt, ook uitgerekend op 5 februari? ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Amariss

Wie is er, voor zover je nu denkt, ook uitgerekend op 5 februari? ☺️
Ik! 👋

4 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Maken jullie ook buikfoto’s elke maand? Ik ben ermee begonnen, wel leuk om ...
Ik wilde dit heel graag doen. Maar twijfel of ik bewijs van een before foto wil 😅 denk dat ik de 1e foto start vanaf het buikje komt. Benieuwd wanneer dat zal zijn.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik wilde dit heel graag doen. Maar twijfel of ik bewijs van een before foto ...
Jaa snap ik, ik heb het maar gewoon gedaan en dan elke maand .. leuk om die progressie te zien 🤰🏼

4 maanden geleden

Reactie op Therapeut96

Ik! 👋
Aaah leuk! Ik zag er veel van 2 februari, maar nog geen van 5 februari. Hoe voel je je?

4 maanden geleden

Reactie op Amariss

Aaah leuk! Ik zag er veel van 2 februari, maar nog geen van 5 februari. Hoe ...
Mooie datum hè 05-02-2025! Ik voel me redelijk. Vermoeid, rugpijn, krampen, pijnlijke borsten en met vlagen misselijk, maar ik ben er blij mee 😇 jij?

4 maanden geleden

Hallo allemaal in december miskraam gehad al 2de... vanaf februari onder controle bij de Radboud. Nu al weer zwanger precies 5 weken.Omdat ik al 2 miskramen heb gehad hebben ze gynaecologen een urotgestan voorgeschreven. Ik merkt niet zoveel van zwangerschap ben heel erg benieuwd naar eerste echo (vervroegde 6 weken) op 13.06 😃spannend