5 Reacties

4 maanden geleden

Hier na 4 weken (vanaf dag 1 menstruatie) al veel buikkrampen en vermoeidheid. Af en toe lichte misselijkheid. Na 4 weken + 3d positieve test!

4 maanden geleden

Hier vanaf 10dpo ongeveer. Maar was niet helemaal duidelijk of dat echt van een zwangerschap kwam. Op 13dpo kreeg ik duidelijke jeukende en pijnlijke tepels, toen wist ik dat het wel raak moest zijn, en dat klopte ook 🥰

4 maanden geleden

Wij kwamen erachter met 3 +4, toen testte ik licht positief! Maar had wel al +/- een week last van mijn borsten. Voor mijn gevoel waren ze groter en wat opgezet. Mijn beste vriendin vond me zaterdags ervoor snauwen naar haar man en zei ik zou er haast nog wat van denken 🤣. Ik was dus positief op 11 DPO! Daysy zegt dat mijn ovulatie 3 juni was maar mijn testen toch echt 1 juni 😊.

4 maanden geleden

Voor mijn eerste zwangerschap had ik elke menstruatie zere, grote borsten. Aangezien ik bij de 1e 17 maanden borstvoeding heb gegeven heb ik daarna nooit meer zere borsten gehad met menstruaties, omdat die melkklieren tot de max gestretcht waren al 😆 Vorige maand had ik in ene weer zere borsten! Zwanger! Helaas een vroege miskraam geworden. Deze maand hetzelfde. Zere borsten meerdere dagen voor mijn verwachte menstruatie. En ja hoor, weer zwanger!

4 maanden geleden

Ik had 3 dagen voordat ik ongesteld moest worden al last van pijnlijke borsten.