5 Reacties

3 maanden geleden

Hey, ik heb geen ervaring, maar wel een leuke tip. De ‘studio VBAC’ podcast van Ietske Bierema. Allemaal ervaringsverhalen van dames die bevallen na een of meerdere keizersnedes. Heeft mijn interesse, omdat ik ook een wens heb voor een VBAC na 1 keizersnede.

één maand geleden

Reactie op LBL

Hey, ik heb geen ervaring, maar wel een leuke tip. De ‘studio VBAC’ podcast ...
Hey, Ik zocht op vbac en zag jouw reactie! Ik heb ook eens wens voor een vbac. 🌞 zo spannend maar heb idd heel veel podcasts geluisterd van haar! Was jouw eerste een spoed ks?

één maand geleden

Reactie op jasmijn1234

Hey, Ik zocht op vbac en zag jouw reactie! Ik heb ook eens wens voor een v ...
Hey, sorry ik zie je berichtje nu pas. Ik vond het super fijn om al die verhalen te horen in de podcast! Mijn eerste was een spoedkeizersnede na 30 uur en bij 9 cm ontsluiting. Het is nu afwachten, want als dit kindje weer groot wordt, zal ik kiezen voor een primaire keizersnede. Had je ook een spoedkeizersnede bij je eerste kindje?

één maand geleden

Reactie op LBL

Hey, sorry ik zie je berichtje nu pas. Ik vond het super fijn om al die ver ...
Fijn hè om die verhalen te horen! Mijn eerste was ook een spoed ks, ik was heel lang aan het persen 2,5 uur en met de pomp lukte het ook niet want ze lag niet goed in mn bekken en kon de draak niet maken. Dus toen moest de keus gemaakt worden. Achteraf na zo veel meer erover te hebben geluisterd ben ik veel te snel gaan persen. Ik had wel 10 cm, maar mn kindje was nog niet klaar om geboren te worden. Eigenlijk pas toen ik naar de OK ging voelde ik par échte pers weeen. Maar dit is allemaal achteraf gepraat natuurlijk Hihi. Ik ga nu ook online cursus van Pleunie Teunissen volgen. Ken je haar ook?

één maand geleden

Reactie op jasmijn1234

Fijn hè om die verhalen te horen! Mijn eerste was ook een spoed ks, ik was ...
Heb je trouwens ook wel eens van een MAC gehoord? Dat is ook een mooie optie. ❤️ niet alle ziekenhuizen doen dit trouwens.