12 Reacties

2 maanden geleden

Dit had ik vorige zwangerschap ook meer. Nu (nog) niet echt geloof ik. Mijn zus had het ook heel duidelijk in beide zwangerschappen. Hormonen 🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Ja herken ik heel erg en dat had ik de vorige zwangerschap ook! Ik ben altijd wel vrij temperamentvol, maar bijt nu nog sneller van me af. Ben ook sneller geïrriteerd trouwens.

2 maanden geleden

🙋🏻‍♀️

2 maanden geleden

Ja..

2 maanden geleden

Heel herkenbaar dit allemaal 🙈

2 maanden geleden

Ik heb dat ook. Hou gewoon je bek, de wereld draait de komende maanden om mij en mijn gezin 🖕😂.

2 maanden geleden

Same! 😂 ben kortaf en kan heeel weinig hebben

2 maanden geleden

Ik ben juist wat relaxeder en meer gelaten dan normaal wanneer ik zwanger ben ☺️. Wat meer zacht ofzo, kan normaal wel wat feller uit de hoek komen en nu laat ik het lekker gaan. Er zijn belangrijkere dingen op de wereld denk ik dan. Emotioneler wel voor 10😅

2 maanden geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Ik ben juist wat relaxeder en meer gelaten dan normaal wanneer ik zwanger b ...
Ik heb dat ook, voel mij juist heel relax 😇 Ik heb tot nu toe ook nog geen last van mijn emoties maar dat zal vast nog wel komen 🤣

2 maanden geleden

Ik heb doorgaans al een bek als een scheermes, maar nu ben ik een rustig zen schepsel 🤣, benieuwd of hier nog verandering in gaat komen.

2 maanden geleden

Ja, het “ik moet ongesteld” worden gevoel had ik. Echt minder geduld.

2 maanden geleden

Reactie op Pruimenboom

Ja, het “ik moet ongesteld” worden gevoel had ik. Echt minder geduld.
Jaa dit inderdaad! Heb de afgelopen weken al een paar keer gedacht: lijkt wel of in ongesteld moet worden 😂 ik ben normaal helemaal niet snel boos, maar het lontje is een stukje korter momenteel