8 Reacties

2 maanden geleden

Als het kan zou ik het niet doen en anders voorzorgsmaatregelen nemen om jezelf en de baby te beschermen. Ik heb toen ik zwanger was van de eerste zelf de babykamer geverfd met speciale verf. Ik had het raam open en een mondkapje (FFP2) op. Misschien is dat voor jou ook een optie?

2 maanden geleden

Op waterbasis is geen probleem! Wij zitten hier in een verbouwing en ik sta dagelijks te schilderen 🤭

2 maanden geleden

Zo stond ik er nog bij in mijn eerste zwangerschap met 35 weken. Het huis moest af en schilderen vind ik leuk. Alles met waterverf gedaan. Ik zou het zo weer doen. Verf op waterbasis kan echt geen kwaad. Daarna gewoon goed ventileren!

2 maanden geleden

Ik had nog verf aan mijn handen tijdens de bevalling 😂

2 maanden geleden

Op waterbasis kan in principe geen kwaad, maar kijk vooral waar jij je fijn bij voelt? Anders inderdaad met mondkapje/ goed ventileren. Is dus niet per se nodig, maar kan natuurlijk wel als het je een fijner gevoel geeft (:

2 maanden geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap hebben wij vol in de verbouwing gezeten en ben ik zelf bezig geweest met het schilderen. Alles op waterbasis, goed ventileren, geen kleine ruimtes en met masker. Ons zoontje is bijna 2 :)

2 maanden geleden

Wij zijn nu de buitenkozijnen aan het schilderen. Is dus geen waterbasis maar staan buiten dus zie geen probleem. Verder in mijn vorige zwangerschap ook gewoon de slaapkamer van mijn dochter geschilderd. Vooral alles met gezond verstand gewoon blijven doen.

2 maanden geleden

Bedankt voor alle reacties!! Voelt safe nu om het te doen