17 Reacties

3 maanden geleden

Ik zou vooral uitgaan op wat je verloskundige heeft gezegd. Misschien ben je toch iets minder lang zwanger dan je denkt? Je bent natuurlijk nooit zeker van een zwangerschap maar als alles er voor nu wel ‘goed’ uitzag en er tekenen van een zwangerschap is in je baarmoeder zal ik me hoe moeilijk ook nog niet teveel zorgen maken. Ik duim voor je 🍀

3 maanden geleden

Hoe zeker ben je van je termijn? Wanneer teste je positief en wanneer begon je laatste menstruatie? Ik had een donkerder resultaat op deze test toen ik 4.4 weken was. Ik denk eerder dat je minder ver bent?

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hoe zeker ben je van je termijn? Wanneer teste je positief en wanneer begon ...
17 mei eerste dag van mn laatste menstruatie, ik had op 11 juni een heel licht lijntje op een vroege test. Is wel mooi opgelopen. Maar nooit een knaltest gehad en dat was bij mijn vorige zwangerschap pas rond 7 weken ofzo.

3 maanden geleden

17 mei eerste dag van mn laatste menstruatie, ik had op 11 juni een heel li ...
Als ik schat met een tuurstreepje op 9dpo, dan zou je toch al 5+2 zijn. Was er ook geen vruchtzakje te zien? Wanneer mag je terug?

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Als ik schat met een tuurstreepje op 9dpo, dan zou je toch al 5+2 zijn. Was ...
Niks. Heb nu over twee weken een echo. Weet echt niet waar ik het zoeken moet.

3 maanden geleden

Niks. Heb nu over twee weken een echo. Weet echt niet waar ik het zoeken mo ...
Snap ik! Wat rot ook. Misschien binnen een week een pretecho boeken? Dan zou er wel iets zichtbaar moeten zijn. Niet om je bang te maken, maar misschien ook eens vragen of ze je eileiders bekijken.

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Snap ik! Wat rot ook. Misschien binnen een week een pretecho boeken? Dan zo ...
Ze heeft wel gekeken bij mn eileiders maar niks gezien dus dat is positief. En ik heb ook wel klachten, voel me wel zwanger.

3 maanden geleden

Oww spannend is dat hè. Snap dat je helemaal onzeker bent. Had je wel een inwendige echo? Want dan is met iets meer dan 4 weken meestal een beginnende zwangerschap wel te zien.

3 maanden geleden

Reactie op Insuba

Oww spannend is dat hè. Snap dat je helemaal onzeker bent. Had je wel een i ...
Inwendig ja, ze zagen wel een verdikt baarmoederslijmvlies maar geen vruchtzakje of wat dan ook.

3 maanden geleden

Zolang je klachten hebt is het een goed teken! Ik had bloedingen vorige week maar mn klachten werden erger en daardoor had ik er nog vertrouwen in. Gister een goede echo!

3 maanden geleden

Reactie op Becky24

Zolang je klachten hebt is het een goed teken! Ik had bloedingen vorige wee ...
Wat fijn! Welke termijn ben jij?

3 maanden geleden

Reactie op Becky24

Zolang je klachten hebt is het een goed teken! Ik had bloedingen vorige wee ...
Dat is helaas niet waar, ik kwam er een paar maanden geleden bij 8 weken achter dat het al met 5 weken was gestopt met groeien en ik had mega veel symptomen en de (lege) vruchtzak groeide ook door. In dit geval hoop ik voor de topic starter dat de echo nog te vroeg was en de volgende echo haar geruststelt.

3 maanden geleden

Ze heeft wel gekeken bij mn eileiders maar niks gezien dus dat is positief. ...
Gelukkig ja! Hopelijk is de volgende echo wel goed!

3 maanden geleden

@sammy21, je zou kunnen vragen of je mag bloedprikken en dat ze dan over 2 dagen weer prikken om te zien of er een oploop van hcg te zien is? Tuurlijk is 2 dagen wachten ook super vervelend maar natuurlijk wel minder lang dan 2 weken

3 maanden geleden

Ik zou toch even verwijzing vragen naar het ziekenhuis om bbz uit te sluiten zodat ze ook je hcg kunnen opvolgen.

3 maanden geleden

Reactie op Lois1991

@sammy21, je zou kunnen vragen of je mag bloedprikken en dat ze dan over 2 ...
Loopt het niet op als het gestopt is met groeien?

3 maanden geleden

Loopt het niet op als het gestopt is met groeien?
In mijn geval destijds, genoeg om positief te testen maar als het goed is verdubbeld het niet meer in de zelfde hoedanigheid als bij een gezonde zwangerschap