8 Reacties

2 maanden geleden

Oh jammer! Ik woon helaas in Apeldoorn, maar wat een leuk idee! Heb als student in Utrecht wel zangles gehad, mis de stad wel als ik je initiatief zie.

2 maanden geleden

Reactie op JessieK90

Oh jammer! Ik woon helaas in Apeldoorn, maar wat een leuk idee! Heb als stu ...
Ahh jammer inderdaad! Was leuk geweest:) maar wie weet zijn er een paar meiden in Apeldoorn op te trommelen?😊

2 maanden geleden

Leuk! Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap meegedaan aan z(w)angles.. dat is zangles met een wee.. 😜 Hier een stukje tekst van de site: “Zwangles is een zwangerschapscursus met zangles in Utrecht Leidsche Rijn. De ene helft van de les studeer je bij de piano popnummers in, de andere helft van de les krijg je uitleg en oefeningen ter voorbereiding van de bevalling. Je hoeft niet goed te kunnen zingen, als je het maar leuk vindt om te doen. Meld je aan voor een gratis proefles en kom het gewoon eens proberen!” Ik vond het echt super leuk!

2 maanden geleden

Wat leuk! Ik heb wel interesse. Kan alleen niet zingen 🙈 😅

2 maanden geleden

Wat leuk! Ik heb wel interesse. Kan alleen niet zingen 🙈 😅
Leuk! Zit even te denken hoe we in contact kunnen komen.. lijkt me niet zo fijn om telefoonnummers hier te plaatsen.🙈

2 maanden geleden

Nog nooit van gehoord, maar wat leuk! Helaas woon ik ook niet dichtbij Utrecht. Ik hoop dat je een gezellig groepje kunt samenstellen! Misschien nog een idee om een blaadje op te hangen bij je verloskundige praktijk?

2 maanden geleden

Ik woon vlakbij Utrecht en het lijkt mij ook heel leuk (mits de groep groot genoeg is, want ik kan ook niet heel goed zingen).

2 maanden geleden

Reactie op Sola94

Nog nooit van gehoord, maar wat leuk! Helaas woon ik ook niet dichtbij Utre ...
Goed idee! Ga ik doen 😀