10 Reacties

2 maanden geleden

Je heb ook meerijdplankjes waar je peuter op kan zitten.

2 maanden geleden

Ik heb ook bij iemand gezien dat ze een soort kinder meerijzitje hebben of een hangmatje waar ze in kunnen hangen

2 maanden geleden

Ja die plankjes rijden is heel verrot en niet praktisch en ben zelf 150 die dingen stoot je je elke x haha maar die netje echt een goeie Ga die ff opzoeken of die kan op de buggy

2 maanden geleden

Waarom geen duo dan? Je baby zal wel in de bak gaan toch? Er is vast wel een soort die wel bij je past.

2 maanden geleden

Maar nu 2 betekend als de baby geboren is bijna 3? Red je t dan niet alleen met een meerijdplankje? Mn dochter is bijna 2,5 als de kleine straks geboren word en ik ga wel voor zo’n plank. T was een aardig prijzige kinderwagen, ga niet weer een hele dure duowagen kopen 🙈 vooral niet omdat ze nu al een aardig stuk zelf kan wandelen (alleen niet in de buurt blijven😂😂).

2 maanden geleden

Wij gaan ook geen duo kinderwagen aanschaffen. We gaan of met de buggy en de kinderwagen op pad. Of met de draagzak en de kinderwagen. Ik zou eerder gaan voor een duo buggy, dan een duo kinderwagen. Voor dat half jaar dat je baby in een reiswieg ligt, vinden wij het geld persoonlijk niet waard. Eventueel schaffen we een meerijdplank aan, maar de eerder genoemde hangmatten slaan wij over. Een kinderwagen is daar niet op gemaakt. Ik heb ook eens gezien dat een kinderwagen omkiepte toen de ouder de wagen losliet, omdat er te veel gewicht op de stang stond door die hangmat met kind erin.

2 maanden geleden

Oja als je kindje dan bijna 3 is snap ik dat je 'm overslaat. Fijn meerijdplankje dan?

2 maanden geleden

Ja die meerijdplankjes rijden echt niet fijn en elke x stoot je er tegen aan is maybe handig als je zelf mega lang bent ofzo

2 maanden geleden

Mijn andere kids zijn allemaal al de kinderwagen uit jongste is 6 Ga voor de bugaboo bee

2 maanden geleden

Sorry ik lees weer half ik heb wel een duo wagen gehad soort buggy jongste lag achterin en oudste zat voorin vond het een zwaar onlogisch ding en vaak gingen mijn man en ik dan beide apart hij de buggy ik de kinderwagen