5 Reacties

3 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap liet ik ongeveer zien rond de 15 weken. Dit is mijn 3e zwangerschap met bijna 7 weken en ik heb nu ook een buikje maar dat zal voornamelijk door mijn darmen komen.

3 maanden geleden

Het eerlijke antwoord: bij mijn eerste zwangerschap begon het pas 茅cht duidelijk te worden (overeenkomstig met mijn verwachtingen) met 5 maanden zwangerschap. En vanaf toen ging het ook ineens hard. Dit is wel ongeveer wat ik bij de meesten gezien heb. De baby is nu nog ter grootte van een maanzaadje, dus dat duurt echt nog even voordat het zichtbaar wordt en het niet puur opgeblazen darmen zijn ofzo.

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van ons derde kindje (6 weken). Vooral veel last van een opgeblazen buik. Bij eerdere zwangerschappen was het bij mij zichtbaar rond 12 weken (slank postuur).

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van mijn derde kindje (zevende zwangerschap), was ontzettend afgevallen de afgelopen paar maanden en mijn "zwembandje" was helemaal weggetrokken, maar bij mij is echt al een duidelijk rond buikje zichtbaar. Zijn wel opgeblazen darmen etc, want ben pas 6+4, maar vind het bizar aangezien bij mijn zoon en dochter het "buikje" echt pas v茅茅l later kwam. (Dochter 32w, zoon 17/18w)

3 maanden geleden

Bij de eerste pas na de 25 weken, bij de 2e na 22 weken, het was er ook ineens en flink snel gegroeid daarna, op 't einde echt wel een flinke buik vind ik zelf. Ben benieuwd wanneer je 't nu zal zien 馃グ