285 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb 14 juni mijn eerste echo in het ziekenhuis. Ik ben dan 5+5. Ik ben vorig jaar aan een niche geholpen waardoor er met een zwangerschap extra controles nodig zijn in het ziekenhuis naast de reguliere bij de verloskundige. Ik hoop dat deze zwangerschap op een goede plek zit gevestigd. Daarna heb ik mijn eerste echo bij de verloskundigepraktijk zelf op 26 juni. Ik vind het wel weer heel spannend hoor🥰

4 maanden geleden

Reactie op kyra123

Ik ook! 😃
Ik ook! 4 juli 🤗

4 maanden geleden

Reactie op Amariss

Oeeeh zojuist toch om een pretecho gevraagd voor deze vrijdag.. ik ben dan ...
Ik las ergens dat het hartje gaat kloppen vanaf 6+4

4 maanden geleden

Reactie op Amariss

Oeeeh zojuist toch om een pretecho gevraagd voor deze vrijdag.. ik ben dan ...
Ik las dat 28 dagen na de bevruchting het hartje begint met kloppen

4 maanden geleden

Op 3 juli, dus nog even geduld!

4 maanden geleden

28 juni 🍀🍀

4 maanden geleden

Reactie op Amariss

Oeeeh zojuist toch om een pretecho gevraagd voor deze vrijdag.. ik ben dan ...
Ik heb al een echo gehad rond 5+4 ivm een eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gelukkig nu op de goede plek en we konden het hartje al zien kloppen! De echoscopiste zei dat het dan tussen de 5+3 en 6 zou kunnen zijn. Dus het is zeker mogelijk om al een kloppend hartje te zien zo vroeg, maar het hoeft nog niet.

4 maanden geleden

Reactie op Emmieee

Ik heb al een echo gehad rond 5+4 ivm een eerdere buitenbaarmoederlijke zwa ...
Wauw zag je wel ook echt al een gevuld dooier zakje? Ik heb net een echo gehad, een uitwendige echo en er was vrij weinig te zien je zag iets half van een zakje maar het was o duidelijk of die gevuld was. Ze wilde geen inwendige echo maken maar moest over een week terug komen voor een inwendige echo. Volgens mij berekening zou ik op 5+6 of 5+5 moeten zitten en ze zei dit past bij 5 weken want ze zag wel dat er ruimte werd gemaakt in de baarmoeder. Maar baal er wel erg van

4 maanden geleden

Reactie op Emmieee

Ze wilde dat bij mij gewoon niet doen, omdat ze vond dat het echt te vroeg was, vind het echt onzin maar het is niet anders

4 maanden geleden

Reactie op MenMF

Wauw zag je wel ook echt al een gevuld dooier zakje? Ik heb net een echo ge ...
Ahhh snap dat je baalt… en weer afwachten tot volgende week voelt dan vast zo lang! Bij mij zag je al een gevuld dooierzakje, met vruchtje. Maar dat zegt niks hoor! Wie weet zit ik er qua aantal weken en dagen wat naast, en was ik niet 5+4 maar toch al 6 weken. Én ik had een inwendige echo waarop vaak al veel meer te zien is. De echoscopiste zei dat het best 5+4 kon zijn, maar ook al 6. Per vrouw en per zwangerschap kan dat wellicht wat verschillen; ook al eens iemand horen zeggen dat een embryo in sprints groeit, dus soms kan er opeens al een groot sprongetje gemaakt zijn en soms nog net niet. Nog even afwachten, hoop dat voor jou de tijd voorbij vliegt en je volgende week een mooie echo krijgt!

4 maanden geleden

2 juli. Volgens de berekeningen gebaseerd op mijn laatste menstruatie ben ik dan 7+5, maar ik ga zelf uit van 7+1. Heb altijd een late eisprong en weet zeker dat ik hem laat heb gehad, anders was ik nu niet zwanger.

4 maanden geleden

Uhm perongeluk al gehad op dag 25 van mijn cyclus. Toen was het vruchtje nog niet eens aangekomen in de baarmoeder 😅 En op aanraden van de gynaecoloog toen thuis getest en inderdaad…. Het was raak Eerste echte is 5 juli gepland. Dan ben ik 7 weken en 3 dagen.

4 maanden geleden

11juni mijn eerste echo dan ben ik 8 weken maar volgende week al intakegesprek en misschien mag ik al met 7 weken eerste echo ivm vorige miskramen en onzekerheid.. laten we hopen dat alles goed is

4 maanden geleden

Volgens de berekening nu is het 19 februari

4 maanden geleden

Reactie op Loveove

11juni mijn eerste echo dan ben ik 8 weken maar volgende week al intakegesp ...
Ow dat was vandaag hoe ging het?

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Ow dat was vandaag hoe ging het?
Ow sorry haha ik zeg het helemaal verkeerd 11juli heb ik de eerste echo staan

4 maanden geleden

Reactie op Loveove

Ow sorry haha ik zeg het helemaal verkeerd 11juli heb ik de eerste echo sta ...
Ik had zelf al vandaag gebeld om te vragen of ik niet met 5 weken een echo mag maar ze gaf aan dat het nog zo vroeg is dat je een lege vruchtzakje hebt en het moet nog groejen dus stelde ze voor om met 7 weken al een echo te doen om mijn gerust te stellen ook al vind ik dit nog steets lang wachten ...

4 maanden geleden

Reactie op Loveove

Ik had zelf al vandaag gebeld om te vragen of ik niet met 5 weken een echo ...
Het is altijd lang wachten zo een eerste echo. Ik ben volgende week woensdag aan de beurt. Dan ben ik 6+3 als het goed is. Ik vind het nog spannender dan met de eerste 🐥. Ik was ook met eerste heel ziek, dat kwam wel vanaf week 6. Dus ik merk het zondag wel....

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Het is altijd lang wachten zo een eerste echo. Ik ben volgende week woensda ...
Jaa het ik echt zeenieuw slopend dat wachten.. met mijn eerste had ik zelf ech 0,0 symptomen en was ik niet zo onrustig als nu met de 2de ook omdat er eerder mis is gegaan maar goed gedul is de key zeggen ze🤣

4 maanden geleden

Reactie op Emmieee

Ik heb al een echo gehad rond 5+4 ivm een eerdere buitenbaarmoederlijke zwa ...
Mag ik vragen hoe je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap herkent. Ik heb zo een steken op de plaats waar ik ook last heb bij de eisprong dat mijn gedachten ook die kant op durven gaan en dat maakt me heel angstig.