285 Reacties

4 maanden geleden

Goedemorgen dames, Ik heb straks mijn eerste echo met 5+1 bij de fertiliteitskliniek (i.v.m. mijn eerdere bbz). Vorige maand tijdens mijn laatste poging iui een vroege miskraam gehad en in de verplichte rustmaand nu spontaan zwanger geworden. We durven nog niet zo goed blij te zijn. Ik heb echt geen oog dicht gedaan vannacht ben zo zenuwachtig en bang. 🫣 Iemand ervaring met een echo bij 5 weken? Hopelijk valt er een stukje spanning weg na de echo straks 🙏🏼

4 maanden geleden

Goedemorgen dames, Ik heb straks mijn eerste echo met 5+1 bij de fertilite ...
Ja ik had ook een 5 weken echo. Er was een klein stipje te zien wel zonder hartslag maar het gaf me al een fijn gevoel dat er een stipje in zat haha Succes vandaag 🩷💙

4 maanden geleden

Reactie op chelsey12

Ja ik had ook een 5 weken echo. Er was een klein stipje te zien wel zonder ...
Ja precies, als er maar iets te zien is dat het op de goede plek zit. Heb 2/3 weken later weer een echo als er dan een kloppend hartje te horen is dan valt er helemaal veel spanning van me af denk ik! 🤞🏼

4 maanden geleden

Reactie op _1992_

Mag ik vragen hoe je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap herkent. Ik heb ...
Wat naar dat je je zorgen maakt. Bij mij was het enige waaraan ik het merkte dat ik iets na 6 weken bloed begon te verliezen. Die steken die jij omschrijft, heb ik juist gehad bij deze, tot nu toe goed verlopende zwangerschap. Ik hoop dat dat je enigszins geruststelt 😊

4 maanden geleden

Reactie op Emmieee

Wat naar dat je je zorgen maakt. Bij mij was het enige waaraan ik het merkt ...
Ik heb precies het zelfde gehad met mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik had geen klachten alleen bloedverlies. Mijn hcg bleef stijgen (tot 5500) en ze zagen niks in mijn baarmoeder op de echo. Toen met spoed geopereerd. Ik heb nu ook juist steken, waardoor ik denk dat het deze keer misschien toch goed zit! 🍀

4 maanden geleden

Ik ben 2 juli aan de beurt voor de eerste echo, ze raadde aan om de eerste echo bij 7 weken te doen omdat je dan ook gelijk een kloppend hartje zou kunnen zien.

4 maanden geleden

2 juli! Nog een eeuwigheid haha

4 maanden geleden

Ik heb net gezien dat de zwangerschap ik mijn baarmoeder zit met 5+1! Echt gehuild van blijdschap! 🥹 mag 26 juni weer om te kijken of het een goede zwangerschap is! 🍀

4 maanden geleden

Ik mag pas 12 juli gaan. Ben dan bijna 10w zwanger 🥺. Zit nu onder begeleiding van een universitair ziekenhuis en daar doen ze de eerste echo niet vroeger😔

4 maanden geleden

Reactie op sofief1990

2 juli! Nog een eeuwigheid haha
Ja he haha, gewoon nog 3 weken 🙈

4 maanden geleden

Ik heb net gezien dat de zwangerschap ik mijn baarmoeder zit met 5+1! Echt ...
Wat fijn Lin!!! Herkenbaar, ik zat ook met tranen in m’n ogen en was heel opgelucht en blij dat het nu wél op de goede plek zat. Voelt lang wachten nu hè, ik mag 21 juni weer… maar al een stuk gerustgesteld!

4 maanden geleden

Reactie op Emmieee

Wat fijn Lin!!! Herkenbaar, ik zat ook met tranen in m’n ogen en was heel o ...
Ja wat een opluchting zeg. De tranen waren een combinatie van blijheid, vermoeidheid, spanning en weinig eten haha. Vanaf vannacht half 2 wakker gelegen 😂. Spannend he dat wachten tot de volgende echo! Ik ga voor je duimen! 🥰🍀

4 maanden geleden

Goedemorgen dames, Ik heb straks mijn eerste echo met 5+1 bij de fertilite ...
Ik had bij mijn vorige zwangerschap een 4/5 weekse echo want ik wist niet dat ik zwanger was. Ik had een klein stipje gezien en ze keken naar de positie of het goed in de baarmoeder zat. Twee weken later ging ik weer voor het hartje. Nu een hele mooie beetje eigenwijze zoon van 21 maanden.

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Ik had bij mijn vorige zwangerschap een 4/5 weekse echo want ik wist niet d ...
Wat fijn dat het allemaal goed verlopen is. Hopelijk heb ik zo’n zelfde succes verhaal 🥰 Was je bij de 2e echo pas echt gerust of duurde dat nog langer?

4 maanden geleden

5 juli pas 🥹.. En in de tussentijd nog op vakantie, vaderdag, en twee verjaardagen van zowel mezelf als m'n bijna 2-jarige dochter. Genoeg afleiding zou je denken, maar jeetje wat gaat dit lang duren 😵‍💫!

4 maanden geleden

Wat fijn dat het allemaal goed verlopen is. Hopelijk heb ik zo’n zelfde suc ...
Ik was vanaf 6 weken zo misselijk dat ik niet twijfelde of ik zwanger was. Vijf weken elke dag overgeven en niks kunnen eten en drinken en alles stonk. Dus zolang ik zoveel klachten had dacht ik wel dit zit wel goed. Maar het blijft altijd spannend ook de 13 weken en 20 weken echo. De bevalling het is sowieso spannend alle eerste keren. Toen hij naar de opvang ging was die al een jaar. Ik moest ook huilen toen ik hem achterliet, ik vond dat ook spannend. Het moederschap is gewoon spannend 🥰. De liefde voor je kind is te groot dat het niet niet spannend kan zijn.

4 maanden geleden

24 juni!

4 maanden geleden

1 juli intake en 15 juli echo, ben dan 10 weken. (Bij m’n 1ste pas echo met 12 weken gehad) Zie dat er heel veel al eerder een echo hebben, als ik eerder wil moet ik daar apart voor betalen. Is dat bij jullie ook zo of krijgen jullie gewoon eerder een echo? 😇

4 maanden geleden

Reactie op jaleo

1 juli intake en 15 juli echo, ben dan 10 weken. (Bij m’n 1ste pas echo met ...
Bij onze verloskundige doen ze de eerdere echo gratis bij inschrijving.

4 maanden geleden

Reactie op jaleo

1 juli intake en 15 juli echo, ben dan 10 weken. (Bij m’n 1ste pas echo met ...
Hier is normaal de termijn echo ook de eerste echo. Alleen omdat ik 3 miskramen heb gehad krijg ik nu eerder een echo. Maar anders was dit inderdaad voor eigen kosten