285 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op GirlyGirlx

Uhm perongeluk al gehad op dag 25 van mijn cyclus. Toen was het vruchtje no ...
Wat leuk wij ook 5 juli. Ik zit dan op 7 week en 5 dagen. Nog even geduld hebben, spannend!

4 maanden geleden

Reactie op jaleo

1 juli intake en 15 juli echo, ben dan 10 weken. (Bij m’n 1ste pas echo met ...
Bij mij word alles vergoed 🤗

4 maanden geleden

Hi dames, wij dachten dat ik al 6,6 weken zou zijn vandaag. Door een eerdere bbz een echo aangevraagd en ze kon alleen een heel klein dooierzakje zien. Dus ze denkt dat ik tussen de 4 en 5 weken ben. Ik hoop echt dat er de volgende keer een vruchtje te zien is.

4 maanden geleden

Ik ga 17 juni de verloskundige bellen waar ik naartoe wil. Ik ga het dan wel horen denk ik want dit is allemaal nieuw voor mij 🙈💕

4 maanden geleden

Reactie op Gia!

Hi dames, wij dachten dat ik al 6,6 weken zou zijn vandaag. Door een eerde ...
Wanneer heb je de volgende echo? Wat spannend.. ik hoop dat er dan een vruchtje met hart actie te zien zal zijn. Wel fijn dat het dit keer op de juiste plek zit

4 maanden geleden

8 juli!

4 maanden geleden

Ik lees bijna iedereen in juni, maar wij helaas 1 juli pas😵 Dan ben ik als het goed is 7w2d.. Duurt zo lang, elke keer na het plassen kijken op het papiertje of er niets is. Onzekerheid! Maar wel zwanger🤩

4 maanden geleden

Stomme vraag misschien, maar waarom krijgen veel vrouwen die eerder een miskraam hebben gehad vroeger een eerste echo? Ze kunnen toch geen invloed uitoefenen op een eventuele volgende miskraam?

4 maanden geleden

Reactie op Maricruz_88

Stomme vraag misschien, maar waarom krijgen veel vrouwen die eerder een mis ...
Ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Het zat in mijn eileider en dat is erg gevaarlijk. Het vruchtje groeit langzaam door waardoor je eileider kan knappen. Ze hebben mijn linkereileider toen moeten verwijderen. Daarom hebben ze nu gekeken met 5 weken of het dit keer wel in m’n baarmoeder zit.

4 maanden geleden

Reactie op Arabella

Wanneer heb je de volgende echo? Wat spannend.. ik hoop dat er dan een vruc ...
Ja toevallig de 21 bij de verloskundige en 26e bij de gynaecoloog. Dus het is heel spannend.

4 maanden geleden

Op 4 juli.

4 maanden geleden

Ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Het zat in mijn eileid ...
Ah, dankje voor de info. Wel goed/fijn dat ze daar dan al op tijd onderzoek naar doen.

4 maanden geleden

Reactie op Gia!

Hi dames, wij dachten dat ik al 6,6 weken zou zijn vandaag. Door een eerde ...
Hier ook een soort gelijk iets meegemaakt. Maar ik weet precies wanneer het eitje is bevrucht, haha want het ging perongeluk. Maar de echoscopist zei dat mijn zwangerschap past bij 5 weken maar volgens mijn berekening was ik toen 5+6, ik kan er vast wel 1 of 2 dagen naast zitten maar ik heb een hele regelmatige cyclus. Zijn deze foto's met een inwendige echo gemaakt of uitwendig? Ze wilde bij mij alleen maar uitwendig doen want ze vond dat het te vroeg was dus moest maar volgende week terug komen om dan te zien of het dus een gevuld vruchtzakje is of niet want dat was onduidelijk maar logisch als je het niet inwendig doet denk ik dan.....

4 maanden geleden

Mijn echo staat gepland voor maandag (ziekenhuis) we gaan zien of er dan wat te zien is! Afgelopen maandag was er niks te zien (toen 4 weken)

4 maanden geleden

Reactie op Maricruz_88

Stomme vraag misschien, maar waarom krijgen veel vrouwen die eerder een mis ...
Stomme vragen bestaan niet hihi. Vrouwen die een miskraam hebben gehad hebben vaak iets eerder wat meer gemoedsrust nodig. Het zegt inderdaad niks maar het geeft voor even een klein beetje zekerheid

4 maanden geleden

2 juli eerste echo. Ik denk dat ik dan 7+2 ben. Heel spannend! Maar heb er ook wel zin in 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Reentje811

Ik lees bijna iedereen in juni, maar wij helaas 1 juli pas😵 Dan ben ik als ...
Wij lopen dan precies gelijk! En ik heb ook 1 juli mijn eerste echo 🥰

4 maanden geleden

Kan iemand mij misschien geruststellen? Ik heb begin dit jaar een miskraam gehad en ben nog lang onder controle geweest bij de gynaecoloog omdat er telkens nog wat resten waren. Bij de laatste check zei ze dat ze nog minuscuul iets zag maar dat dit niet gevaarlijk was voor een nieuwe zwangerschap. Inmiddels 6+1 dag zwanger en vandaag een goede echo gehad❤️ baby met vruchtzakje en kloppend hartje❤️. Maar we zagen wel een soort uitstulpinkje in het slijmvlies van de baarmoeder. De verloskundige maakte zich niet gelijk zorgen en liet een collega meekijken. Ze hadden beide geen zorgen, maar wilden het wel door hun echoscopiste laten nakijken. Ik twijfel of dit hetzelfde is wat de gynaecoloog destijds heeft gezien. Ik ben al gelijk bang voor enge dingen en dat we dan de zwangerschap af zouden moeten breken. Ik heb deze angst ook uitgesproken bij de vk. Die zeiden me dat ik dat echt los moest laten en dat het zeer waarschijnlijk gewoon in orde zal zijn. Heeft een van jullie al zoiets meegemaakt in een zwangerschap? Als er enge dingen hadden gezeten had de gyneacoloog dit 3 maanden geleden waarschijnlijk ook al gezien toch? Ik maak me zorgen terwijl ik het liefste zou willen genieten😞.

4 maanden geleden

Reactie op smurf kim

Mijn echo staat gepland voor maandag (ziekenhuis) we gaan zien of er dan wa ...
Hebben ze inwendig bij je gekeken? Hoop dat je wel wat ziet dan. Want je bent dan 5 weken als je weer gaat?

4 maanden geleden

Reactie op Gia!

Hi dames, wij dachten dat ik al 6,6 weken zou zijn vandaag. Door een eerde ...
Ik heb een beetje hetzelfde.. dachten 7 weken blijkt 5+3 te zijn. Nu een week wachten weer. Ik hoop zo dat er dan een hartje is te zien