285 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Anoniempje232

Wij mogen ook 17 juni al, ben 3 februari uitgerekend 🍀👶🏻
Leuk ze dachten bij mij 2 februari. Maar met echo straks pas officiële datum ❤️

4 maanden geleden

Ik heb afgelopen vrijdag al een echo gehad. Daar was wel een verdikte baarmoederslijmvlies te zien. De verloskundige vermoede dat ik ongeveer 4 weken was toen. Ik heb geen idee wanneer ik uitgerekend ben, ik ben namelijk eind December bevallen en nog niet weer ongesteld geweest. Het vermoede is rond 3 mei dat de conceptie plaats gevonden heeft. Ik heb eigenlijk komende donderdag weer een echo. Maar mijn vriend en ik hebben besloten deze 4 weken te verzetten. Dan kun je tenminste met zekerheid zeggen of het goed lijkt.

4 maanden geleden

19 juni eerste echo, zo benieuwd 🤩

4 maanden geleden

10 juni 🥰

4 maanden geleden

6 juni !

4 maanden geleden

8 juni✨

4 maanden geleden

Reactie op XanoniemX

Hi dames, mijn eerste echo staat gepland op 24 juni! Inderdaad lang wachte ...
Hey! Ik precies dezelfde dag! Spannend hè en wat duurt dit dan lang, ook ben ik persoonlijk nog onzeker.. of alles wel oké is .. toch spannend :) succes die dag! 😃

4 maanden geleden

Reactie op Romy_x

Hey! Ik precies dezelfde dag! Spannend hè en wat duurt dit dan lang, ook be ...
Ja ontzettend spannend! Helemaal na de vorige keer. Ik ben dan ongeveer 8W4D als ik het zelf bereken.

4 maanden geleden

Reactie op Wensje1992

14 juni! Super spannend na een miskraam met ca. 9 weken in januari. Daarna ...
Op hoeveel weken zit je dan ongeveer tijdens die echo? Of wanneer was je NOD?

4 maanden geleden

Reactie op Therapeut96

Vanwege m’n miskraam vorige maand durf ik hem niet in te plannen… ik denk d ...
Ik herken dit helemaal. Had vorige week al positieve test, maar nog niet gebeld. Wil het liefst ook zo laat mogelijk…

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Op hoeveel weken zit je dan ongeveer tijdens die echo? Of wanneer was je NO ...
Dan zit ik op 6 weken en 6 dagen. Weet ik ook (bijna) zeker aangezien mijn eisprong met medicatie is opgewekt en mijn eisprong ook precies op dag 14 was. Ik snap jouw zorgen overigens ook, ik wilde de eerste echo eerst ook later inplannen. Maar uiteindelijk toch bedacht dat ik liever snel hoor of het - op dat moment - goed is in plaats van in spanning blijven. De miskraam kwam de vorige keer ook niet uit zichzelf op gang waardoor ik er toen ook tijdens een (pret)echo achterkwam dat het hartje gestopt was met kloppen 😢

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Ik herken dit helemaal. Had vorige week al positieve test, maar nog niet ge ...
Toch maar gebeld om me aan te melden. Bleek dat die bij ons in de buurt gewoon al vol zit. Dus nu bij een andere aangemeld!

4 maanden geleden

Reactie op Wensje1992

Dan zit ik op 6 weken en 6 dagen. Weet ik ook (bijna) zeker aangezien mijn ...
Ja daar heb je helemaal gelijk in! Zal een spannende afspraak worden die eerste echo!

4 maanden geleden

Reactie op Romy_x

Hey! Ik precies dezelfde dag! Spannend hè en wat duurt dit dan lang, ook be ...
Hoi, ik ook.op 24 iuni. Dan ben ik 8 weken en 3 dagen. Ik vind het wel extra spannend omdat ik een miskraam heb gehad in december. Hopelijk hebben we allemaal een positieve en mooie echo!

4 maanden geleden

Ik heb mijn eerste echo op 10 juni gepland. Ik blijf het erg onwerkelijk vinden en eigenlijk nog niet geloven totdat ik echt "bewijs" heb. Durf nu nog niet te blij te zijn en ben veel aan het piekeren

4 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ook hier veel spanning, vroege miskraam gehad in april. En nu een eerste echo 29 juni. Dat duurt nog zo lang! Komt doordat er een vakantie nog tussen zit. Maar ik kan echt niet wachten!

4 maanden geleden

Ik dacht eerlijk gezegd dat ik bij week 5 ofzo pas hoefde te bellen, maar nu lees ik hier dat het zelfs mogelijk is dat ze vol zitten. Wat raden jullie aan? Nu al een afspraak inplannen?😱 ik ben nu 3+4.

4 maanden geleden

21 juni is onze eerste echo!

4 maanden geleden

Reactie op Kila94

Ik dacht eerlijk gezegd dat ik bij week 5 ofzo pas hoefde te bellen, maar n ...
Is je NOD al geweest? Daarna zou ik bellen!

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Is je NOD al geweest? Daarna zou ik bellen!
Nee dat niet! Toevallig net al wel gebeld, omdat ik bang was dat ze het misschien al heel druk hadden. Maar was prima zei ze, ze heeft me ingeschreven en haar collega belt me deze week voor een afspraak☺️