285 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben net gebeld door de verloskundige praktijk. Mijn eerste echo staat gepland voor 13 juni. Had verteld dat mijn cyclus langer is en dus pas 17-5 mijn ovulatie heb gehad maar dat zou niet uitmaken zei ze. Ze gaan dan toch uit van de eerste dag van je laatste menstruatie. Heel spannend 🤩 De week erna hebben we het intake gesprek

4 maanden geleden

19juni heb ik de eerste echo

4 maanden geleden

Reactie op Mrs.

Ik ben net gebeld door de verloskundige praktijk. Mijn eerste echo staat ge ...
Ik dacht namelijk dat ik pas 3+5 vandaag zou zijn maar zij vertelde mij dat ik dus dan wel al 5 weken zwanger zou zijn 🤷🏼‍♀️ en dan dus 7+1 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Hoi, ik ook.op 24 iuni. Dan ben ik 8 weken en 3 dagen. Ik vind het wel extr ...
Hier nog 1 en ben morgen 4 weken zwanger puufff

4 maanden geleden

Reactie op Mrs.

Ik dacht namelijk dat ik pas 3+5 vandaag zou zijn maar zij vertelde mij dat ...
Zal ook niet veel uitmaken hoor! Ik had 11/05 een positieve test en 12/05 de IuI behandeling. Ik krijg 14/06 de eerste echo en ben dan 6+5. :) Mijn termijn staat vast vanwege de IUI!

4 maanden geleden

Reactie op Kila94

Nee dat niet! Toevallig net al wel gebeld, omdat ik bang was dat ze het mis ...
26 juni is het geworden! En ze gaf inderdaad aan dat zij soms geen nieuwe zwangeren meer kunnen aannemen. Dus goed dat ik al belde. Is ook maar goed dat ik dit groepje tegenkwam dus😂

4 maanden geleden

Reactie op XanoniemX

Hi dames, mijn eerste echo staat gepland op 24 juni! Inderdaad lang wachte ...
Same!

4 maanden geleden

Oh wow wat heeft iedereen vroeg een echo! Ik heb de mijne pas op 2 juli… en ik ben 7 februari uitgerekend

4 maanden geleden

Heb op 13-06 een echo al, de verloskundige wist dus niet of we het hartje konden zien kloppen of horen maar vondt het toch fijn om voor onze vakantie op 15-06 langs te gaan🙈 en 28-06 weer een echo + intake

4 maanden geleden

27 juni hebben wij de vitaliteitecho. 15 juli de intake + 2e echo. Mijn app zegt dat ik 6 feb ben uitgerekend 😊

4 maanden geleden

Mijn echo is 29 juni. Wilde heel graag nog voor mijn vakantie langskomen, maar ik ben dan pas 6+2 en het echocentrum denkt dat er dan nog niet genoeg is te zien. Moeilijk, nog lang geduld hebben….vinden jullie het ook zó lang duren? En wat doen jullie om die weken een beetje met zekerheid door te komen? Met welke termijn mogen jullie?

4 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Mijn echo is 29 juni. Wilde heel graag nog voor mijn vakantie langskomen, m ...
Jup. De eerste periode van dit alles duurt door de onzekerheid he. Onze eerste echo is met 6+5… ik twijfel dus ook of ik deze niet iets later wil hebben, ga daar vandaag een berichtje over sturen. Vervolgens wel ook al een intake met echo gepland bij de VK 2 weken later én de termijnecho staat ook al. Dus straks elke 2 weken even kijken naar de kleine 🥰 Nu vooral bezig met werk & leuke dingen doen!

4 maanden geleden

Volgende week vrijdag de 7e! Spannend, want daarna gaan we op vakantie 😅🥹😊

4 maanden geleden

Wij 27 juni zo spannend 🥹 vanochtend een test gedaan kan het nogsteeds niet geloven..

4 maanden geleden

Ik heb mn eerste kennismaking 19 juni en ik gok de week erna de eerste echo. Echt spannend

4 maanden geleden

19 juni eerste echo. Ik vind het nog best vroeg want ik ben pas 23 juni 7 weken.

4 maanden geleden

Ik heb de VK nog niet benaderd, ik ben beetje huiverig erover omdat ik niet 100% weet of het blijft plakken. Hoever waren jullie toen jullie de VK benaderden? ik ben zelf pas 3+5

4 maanden geleden

Wij 27 juni zo spannend 🥹 vanochtend een test gedaan kan het nogsteeds nie ...
Wij ook de 27e, ja spannend hè!

4 maanden geleden

Reactie op kmadejong

Volgende week vrijdag de 7e! Spannend, want daarna gaan we op vakantie 😅🥹 ...
Wow wat snel al! Wanneer was je NOD?

4 maanden geleden

Ik heb 11 juni een echo als ik 6 weken ben. Ze gave aan dat het wel twijfel is of het al goed zichtbaar is, maar we willen het weten voor vaderdag. Met vaderdag gaan we het dan aan mijn vader vertellen en de vader en moeder van mijn man