285 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben 6 juni de eerste echo. Ben dan precies 7 weken zwanger volgens de berekening🤗

4 maanden geleden

Reactie op HappyMom2225

Vanmorgen eerste echo gehad. Helaas wel een vruchtzakje te zien maar geen e ...
Hoe voel je je überhaupt. Heb je wel zwangerschapskwalen?

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Hoe voel je je überhaupt. Heb je wel zwangerschapskwalen?
Ik ben misselijk (ook overgeven) en zere borsten, ontzettend vermoeid en mijn humeur is niet zoals t geweest is 😅 dus de kwaaltjes zijn er zeker wel.

4 maanden geleden

Ik heb mijn 1e echo de 19e ik zou dan 7 weken zijn . Buiten het misselijk zijn een hele dag voel ik me op zich wel goed. Soms wordt ik wel een beetje bang als ik last van mijn buik krijg maar zodra ik naar de wc ga om te plassen is het gelijk over dus zoek er verder niet veel achter

4 maanden geleden

Reactie op HappyMom2225

Ik ben misselijk (ook overgeven) en zere borsten, ontzettend vermoeid en ...
Nou dan denk ik dat je goed nieuws hebt over een weekje. Mijn arts zei bij de vorige zwangerschap, hoe slechter je je voelt des te minder je je zorgen hoeft te maken over de kleine. Ik ben nu nog niet echt misselijk, de vorige keer was het echt ellende en daarom maak ik me nu zorgen. Al werd ik de vorige keer ook pas misselijk met 6 weken en nu ben ik 4+1. Alleen de windjes zijn wel elke x het bewijs dat er verandering plaatsvindt. Wat een lucht🤣🤣🤣

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Nou dan denk ik dat je goed nieuws hebt over een weekje. Mijn arts zei bij ...
Laten we het hopen ja! Haha ja die winderigheid herken ik ook wel 😅🫣 vind mijn man overigens niet altijd grappig. Ik moet inmiddels wel ook zo vaak overgeven dat mijn dochter van 22 maanden nu al kokhalsgeluiden maakt als ik naar de wc ga 😂

4 maanden geleden

Reactie op HappyMom2225

Laten we het hopen ja! Haha ja die winderigheid herken ik ook wel 😅🫣 vind ...
Laat het iig weten hoe het is afgelopen en misschien zit je wel in de verkeerde groep, moet je in de januari groep zijn. Want ik ben al 9 februari uitgerekend. Succes met de misselijkheid😄

4 maanden geleden

Wij mogen ook 26 juni 🥰

4 maanden geleden

Reactie op annie2025

3-4 weken nu (volgens mij) en op 4 juni al eerste afspraak
Oh wat snel, gaan ze dan wel iets zien?

4 maanden geleden

Wij mogen op 19 juni voor de 1e vitaliteitsecho, ik ben dan naar verwachting ruim 6 weken zwanger

4 maanden geleden

Ik ga eerder dan verwacht omdat ik verkeerd had gerekend. Dus ga nu 14 juni, dan als het goed is 6+5 dagen. Zo leuk om het van iedereen te volgen 😍

4 maanden geleden

Wij mogen 25 juni bij onze fertiliteitskliniek🙏🏻 Wat een spannende weken..

4 maanden geleden

28 juni hebben wij eerste echo! over 3 weekjes🥰 weekje later gedaan zodat we meer kans hebben dat we het hartje al kunnen horen kloppen! Toch wel geruststellend. week erna de intake en gaan ze ook nog even naar de baby kijken dus dat is fijn🙈🥰

4 maanden geleden

26 juni ook! Dan waarschijnlijk 8 weken. 🩵🩷

4 maanden geleden

21 juni! Dan ben ik als het goed is 7+2 weken zwanger❤️. Ik duim zo hard dat het goed zal blijven gaan! Vorige keer een miskraam gehad helaas. Het voelt tot nu toe veel beter💪.

4 maanden geleden

Reactie op Amariss

21 juni! Dan ben ik als het goed is 7+2 weken zwanger❤️. Ik duim zo hard da ...
Wat bedoel je met dat het beter voelt? Heb je andere kenmerken?

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Wat bedoel je met dat het beter voelt? Heb je andere kenmerken?
Gek misschien, maar ik wist de vorige keer al heel vroeg dat het niet goed zat. Deels een gevoel, deels miste ik voor mijn gevoel symptomen en had ik meer pijn in mijn buik. Maar laat je daardoor niet ontmoedigen hoor. Volgens de verloskundige hoef je geen symptomen te hebben om een goede zwangerschap te hebben.

4 maanden geleden

Reactie op Amariss

Gek misschien, maar ik wist de vorige keer al heel vroeg dat het niet goed ...
Ik had dit ook!! En nu inderdaad ook een heel ander gevoel dan de vorige keer. Hopelijk zit ons gevoel deze keer (ook) goed en gaat het allemaal goed 🤞🏼

4 maanden geleden

27 juni! 🤞

4 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Nou dan denk ik dat je goed nieuws hebt over een weekje. Mijn arts zei bij ...
Dat is wel een gekke uitspraak van je gynaecoloog. Mijn zus had 2 zwangerschappen waar ze fluitend doorheen ging. Ik had al kwaaltjes vanaf de innesteling en heb me echt beroerd gevoeld. Kreeg toch echt een miskraam... Wel of geen kwaaltjes is geen voorspelling van hoe je kindje het doet helaas.