24 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op chnt1995

Vragen mag altijd😄 Ja klopt, die hadden liever wat minder lang in spanning ...
Lijkt me toch een beetje vervelend dat je ouders dat zo zeggen.. zeker als jij het al wel graag eerder wilt delen! En ah daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Zo leer ik ook weer wat nieuws :)

4 maanden geleden

Ik weet het dit keer ook echt niet, bij mijn eerste heb ik het pas met 20 weken verteld met kerst, bij de 2e op de verjaardag van m'n zoon met 17 weken. Nu de 3e, maar vind het erg lastig, ik denk eraan om het te vertellen wanneer m'n ouders op vakantie gaan, met een cadeau voor hun vakantie. Dan zal ik rond de 15 weken zijn.

4 maanden geleden

Wij hebben het bij de eerste na de eerste echo met kloppend hartje gezegd (ongeveer 8 weken). Nu bij de tweede ziet iedereen het wel aankomen, dus hebben wij het mijn ouders en zijn ouders vanaf week 5 ongeveer verteld toen ze kwamen oppassen. Bleek inderdaad geen verrassing haha. De rest van de familie volgt pas na een goede echo, weer zo rond week 8. En de echte rest (collega's en vrienden) pas na de 13-wekenecho en de nipt.

4 maanden geleden

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en ik heb het aan mijn gezinsleden: vader, moeder, broertjes & zus verteld diezelfde dag nog. Iedereen daarbuiten zal het pas te horen krijgen na 12/15 weken