17 Reacties

2 maanden geleden

Hoi hoi, ik voel me sinds 5 dagen weer lekker fit en bijna niet meer misselijk, dus zo goed als geen klachten en ben nu 11wk5d

2 maanden geleden

Ik ben nu ruim 11wk en ook na 10wk werd het een stuk minder!

2 maanden geleden

Hoi hoi, morgen 11 weken. Klachten beginnen nu wat minder te worden

2 maanden geleden

Ik ben nu 10w1 en heb het idee dat het minder wordt. Ben iets minder vermoeid en bijna niet meer misselijk. Helaas twee dagen terug nog wel overgegeven.. 😑

2 maanden geleden

Ik ben morgen 11 weken en sinds een paar dagen voel ik me beter, ben heel erg misselijk geweest maar dit is zo goed als weg. Ben alleen erg vermoeid, borsten zijn gevoelig en moet sommige geurtjes echt w vermijden 😂🙈

2 maanden geleden

Ik ergens ook tussen de 9 en 10 weken. Misselijkheid was deze zwangerschap sowieso veel minder als mijn eerste 2. Ik was dit keer echt extreem vermoeid, dat wordt ook langzaam aan beter! Ook weer energie om te sporten. Ik ben nu 10+5

2 maanden geleden

Denk inderdaad rond die periode. Intussen voel ik me nog maar heel af en toe misselijk gelukkig. Mijn enegrie is ook weer terug.

2 maanden geleden

Mijn misselijkheid is sinds 3 dagen weg en ben 10+2..

2 maanden geleden

Ik ben nu 9+3 en merk ook dat ik iets minder misselijk ben sinds een paar dagen. Nog lang niet de oude maar er zit gelukkig vooruitgang in

2 maanden geleden

Bij mij klachten minder sinds 10 weken, nu bij 11.6 weer extreem misselijk en overgeven..

2 maanden geleden

Hier vanaf een week of 9. Soms nog vlagen van misselijkheid maar al een heel stuk minder dan in het begin.

2 maanden geleden

Ik ben nu 10 weken en voel me al ruim een week een stuk beter dus ongeveer vanaf week 9…. En ik heb 2 dagen geleden gelukkig een goede echo gehad !

2 maanden geleden

Morgen 11 weken en nog misselijker dan eerst 😅

2 maanden geleden

Ik ben morgen 10 weken en heb afgelopen maandag (9 wk) voor het laatst overgegeven. Alleen sinds gisteren enorm veel hoofdpijn. Dat kan ook de hitte zijn natuurlijk

één maand geleden

Reactie op Shanna2603

Mijn misselijkheid is sinds 3 dagen weg en ben 10+2..
Ik neem mijn worden terug! Het is 3x zo erg terug gekomen na vijf dagen niks 😂

één maand geleden

Reactie op MK-89

Ik ergens ook tussen de 9 en 10 weken. Misselijkheid was deze zwangerschap ...
Nou hier sinds het plaatsen van dit bericht weer mega last van extreme vermoeidheid 🥱 het ging zo goed vorige week en ben nu constant echt weer uitgeput

één maand geleden

Ik ben me ook beter gaan voelen vanaf week 9, maar ook nog wel slechte dagen gehad. De goeie dagen zijn sindsdien weer in de minderheid?