11 Reacties

4 maanden geleden

Hey hey, allereerst wil ik jou heel veel sterkte wensen in deze onzekere tijd! Maar natuurlijk ook gefeliciteerd voor het toch goede nieuws 😊 Zou het niet toevallig een tweeling kunnen zijn geweest? Ik heb dat hier wel eerder gelezen dat 1 van de 2 dan toch nog ‘losliet’ Ik wens je veel succes en een mooie echo toe! 💗

4 maanden geleden

Wauw, ik snap je helemaal. Ik ben 4 weken sinds gisteren buikkrampen en bloedverlies wat erger wordt. Met ook stolsels ik heb over 2 weken een echo maar ga ook van het ergste uit dan kan het meevallen. Het lijkt niet eens op gewone menstruatie wel veel bloed verlies.

4 maanden geleden

Reactie op niicolev

Hey hey, allereerst wil ik jou heel veel sterkte wensen in deze onzekere ti ...
Ja dat zei de gyn ook maar hadden ze dat dan niet gezien op de echo vorige week? Toen was er wel 1 vruchtzakje te zien dat was vorige week dinsdag ... Ben wel echt blij dat het nu dan toch op een week tijd van geen vruchtje naar 5 mm met hartslag is gegaan maar ben nog enorm in de war ging er zo van uit dat er niks meer te zien zou zijn nu hopen dat alles deze week goed gaat... Heb ook een medicatie gekregen ( progebel) die ik 1 keer per dag moet inbrengen dus probeer de moed erin te houden tot volgende week 🤞

4 maanden geleden

Wauw, ik snap je helemaal. Ik ben 4 weken sinds gisteren buikkrampen en blo ...
Zal mijn vingers mee kruisen dat het goed mag gaan 🤞🤞 bij mij leek het gisteren dus wel echt op een gewone menstruatie het bloed liep gewoon zo over men been ...

4 maanden geleden

Reactie op Ultrakitty97

Zal mijn vingers mee kruisen dat het goed mag gaan 🤞🤞 bij mij leek het gi ...
Jeetje zeg, maar idd een tweeling? Bij ons in de familie komen die ook veel voor! Ik hoop dat het voor je goed blijft gaan.

4 maanden geleden

Jeetje zeg, maar idd een tweeling? Bij ons in de familie komen die ook veel ...
Ja bij ons ook enorm zelfs 3 lingen maar vind het zo gek dat ze dat dan vorige week niet op de echo hebben gezien ...

4 maanden geleden

Reactie op Ultrakitty97

Ja dat zei de gyn ook maar hadden ze dat dan niet gezien op de echo vorige ...
Misschien had je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Vaak ruimt een bbz zichzelf op wat dan dus een miskraam is. (Alleen maar fijn als het zichzelf opruimt ivm de risico’s) Ach het maakt niet uit wat het was. Voor nu is het helemaal goed! Probeer er een beetje van te genieten en wees positief. U got this💗

4 maanden geleden

Reactie op niicolev

Misschien had je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Vaak ruimt een bbz ...
Kan dat terwijl er dan ook een vruchtje wel goed zit? Hij zag vorige week wel water rond mijn eistok zitten wat nu weg is

4 maanden geleden

Oh jeetje, dat is zeker even schrikken 🥺. Ik heb hetzelfde gehad! In februari heftige krampen en veel bloedverlies, vergelijkbaar met mijn eerdere mk. Ging er ook helemaal vanuit dat het mis was maar de volgende dag toch een kloppend hartje op de echo. Mijn verloskundige dacht nog een ander (leeg) vruchtzakje te zien op de echo dus bij mij wellicht een tweeling waarbij er een zich niet goed ontwikkelde. Ik heb t/m een week of 10 regelmatig bloedverlies gehad. Een zenuwslopende periode. Nu alweer bijna 22 weken zwanger van ons zoontje en alles gaat helemaal perfect! Het kan dus gewoon goed gaan. Heel veel sterkte de komende periode, als je vragen hebt of gewoon even wilt praten mag je me altijd een berichtje sturen 😘.

4 maanden geleden

Reactie op fvdp

Oh jeetje, dat is zeker even schrikken 🥺. Ik heb hetzelfde gehad! In febru ...
Doet me echt goed dit te lezen echt bedankt! Ben momenteel nog zo in de war en vrij "bang" om blij te zijn ookal was er een kloppend hartje te zien. Tot nu toe wel enkel nog bruin bloed en echt enkel bij het vegen 🤞

4 maanden geleden

Och wat moet het spannend voor je zijn nu! Misschien troost het, bijna twee jaar geleden was ik zwanger van mijn zoontje. Dat was er trouwens ook echt maar ééntje. Ook best wat bloedverlies rond week 5. Volgens de gynaecoloog kon dit toen van alles zijn maar met 6/7 weken alsnog een kloppend hartje gezien en ik heb vorig jaar een kern gezond jongetje gekregen😁