1149 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Een prille zwangerschap voelt als ongesteld worden/ zijn. Het is een grote ...
Ben ik volkomen met je eens er mag daar best wat meer aandacht aan besteed worden. Bloeden doe ik gelukkig niet en pijn is te verdragen het komt en gaat en is er gelukkig niet constant. De pijn is voornamelijk aan de zijkanten van mn buik richting mijn lies en in mijn onderrug. Als ik pijn aan mijn onderbuik heb dan moet ik meestal even naar de wc voor nummer 2 en dan is het weg. Ik maak me vooral zorgen omdat aanstaande zondag zou ik even ver zijn als bij de miskraam (toen is in de avond het bloede begonnen en de dag erna toen ik wakker werd was het nog heftiger als een menstruatie) ik merk dat ik nu echt naar die dag toe leef en hopelijk als ik die dag voorbij ben dat ik dan al wat meer rust heb.
5 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Een prille zwangerschap voelt als ongesteld worden/ zijn. Het is een grote ...
Hear hear! 🙏
5 maanden geleden
Reactie op babydreams
Hoi, 4w5d hier! 🙋🏼♀️ Ik ben vooral oh zo extreme moe. Mijn hartslag gaat ...
Whoops ik bedoelde 3w5d .... mijn brain werkt ook niet helemaal lekker meer 🤣
4 maanden geleden
Reactie op Chaimajamie
Ik ook extteme buik en rugkrampen
Hoelang en hoe vaak per dag heb jij last van de krampen
4 maanden geleden
Reactie op DC22
Zijn er hier mensen die ook last hebben van diarree? 😂
Tijdens mijn eers ...
Ik had dit heel erg rondom m. Innesteling juist
4 maanden geleden
Reactie op Mama 2025
Morgen ben ik 5 weken zwanger van ons eerste kindje 🥰
Ik slaap superslech ...
Ik ben morgen ook 5 weken. Ook af en toe steekjes en sinds vandaag gevoelige borsten. Maar je hebt al een stuk meer klachten dan ik. Sterkte. En grappig dat we gelijk lopen ! :)
4 maanden geleden
Reactie op DC22
Zijn er hier mensen die ook last hebben van diarree? 😂
Tijdens mijn eers ...
Yep! Vandaag toevallig wat constipatie maar als ik dan eindelijk kan is het niet euh stevig.
4 maanden geleden
Reactie op ItsB
Pfoe ik ook, beetje gênant om te delen uiteraard. Maar ik had gerekend op k ...
Ik ook al drie dagen 🙈
4 maanden geleden
Reactie op jojo2000123
Meer mensen met weinig tot geen klachten? …
Hier 🙋🏻♀️ ik been heel moe maar dat is alles - tot nu toe. Ik ben vandaag 4+3, en als mijn geheugen me niet in de steek laat, begonnen de andere symptomen (pijnlijke borsten en misselijkheid) bij mij tijdens mijn laatste zwangerschap in week 5 en 6. Dus ik geniet er nog even van!