1149 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op carrrdk

Alleen gevoelige borsten..
Ik heb ook weinig tot geen klachten. Bij mij 1e zwangerschap heb ik ook nauwelijks klachten gehad. Ondanks dat maakt het me toch onzeker...

4 maanden geleden

Helemaal geen. Net zoals in het begin met mijn zoontje. Later in de zwangerschap wel ruimschoots goedgemaakt toen.

4 maanden geleden

Hallo , ik ben de hele dag door super misselijk soms tot braken toe .. maar ook echt naar alles wat ik eet ben ik hartstikke misselijke .. melk kan ik daar aan tegen super goed drinken ( dronk ik nooit ) verder ben ik heel moe en wat gevoelige borsten

4 maanden geleden

Wie heeft er nu ook al intense honger? Normaal doe ik het prima op tussendoortje en 3 boterhammen met de lunch maar merk nu echt dat ik honger heb (zo leeg gevoel bovenin je buik, dus nog niet eens lekkere trek haha). Weet van mn vorige zwangerschap ook dat ik al een snicker at om 9u sochtends haha maar dat was niet al met 4-5 weken 😂

4 maanden geleden

Reactie op Lousb12

Wie heeft er nu ook al intense honger? Normaal doe ik het prima op tussendo ...
Ik heb dus de ene dag totaal geen eetlust. En nu ga ik 2 uur na mn lunch al kapot van de honger 😂

4 maanden geleden

Reactie op Lousb12

Hier! Heb het gevoel dat mijn spijsvertering op hol is geslaan. In plaats van geconstipeerd moet ik ook de hele tijd naar het toilet 🙈 mijn buik is zelf platter dan ik gewoon ben en de honger is echt extreem Voel me er ook misselijk door.

4 maanden geleden

Reactie op Lousb12

Hier heel wisselend, de ene dag de hele tijd een vol gevoel en wil ik niks eten, de andere dag heb ik juist de hele dag onwijs veel zin in bitterballen 😂

4 maanden geleden

Het wisselt hier nog wel een beetje per dag moet ik zeggen. Maar de vermoeidheid is heftig 😅 moet elke nacht plassen, normaal echt nooit! En droom ook mega veel. Ben met vlagen misselijk en hoofdpijn

4 maanden geleden

Ik heb nog steeds niet zo heel veel klachten. Voel wel gedurende de dag door van alles in m’n buik, van steekjes tot gerommel. Soms een lucht plopje van onder uit m’n vagina of een steekje in m’n vagina. (Sorry voor de info maar is nou eenmaal wat ik ervaar) 🤭😅😂. Verder ruim 1 uur eerder wakker dan normaal. Terwijl ik dus normaal gesproken wakker wordt van de wekker. Sinds gisteren licht gevoelige borsten. En mijn tepels zijn ook al sinds 10 dpo donkerder gekleurd. Maar ik vergeet soms bijna dat ik zwanger ben (niet letterlijk natuurlijk, in m’n hoofd sta ik continue aan) maar ik ervaar niet de hele tijd klachten. Ik ben vandaag precies 5 weken

4 maanden geleden

Ik heb nog steeds niet zo heel veel klachten. Voel wel gedurende de dag doo ...
Oh en soms vage pijn in de onderrug

4 maanden geleden

Hier nu 5+5, maar krijg echt elke dag meer last van mijn borsten.. verder mag ik “nog” niet klagen 🤭

4 maanden geleden

Ik heb sinds een week hele heftige pijn in de nacht in mijn onderbuik. Het voelt alsof mijn baarmoeder helemaal verkrampt. De pijn duurt ongeveer tussen de 5 en 30 minuten. Het is zo heftig dat ik er wakker van wordt en niet meer kan slapen. Ik heb de verloskundige gebeld en zij dacht aan een blaasontsteking, maar dit heb ik laten uitsluiten. Ik ben vandaag 5+3. Is er iemand die dit ook ervaart? Ik vind het doodeng en het is ontzettend vervelend want ik slaap al de hele week hierdoor slecht.

4 maanden geleden

Ik kan alleen maar slapen!! Buik voelt als een grote ballon en borsten zijn nog nooit zo pijnlijk geweest ;)

4 maanden geleden

Mijn tepels zijn soms ook bijna paars 😳 meer die hier last van hebben?

4 maanden geleden

Reactie op N.vteulingen

Ik heb sinds een week hele heftige pijn in de nacht in mijn onderbuik. Het ...
Ik had dit bij mijn eerste. Na een echo bleek dat het mijn darmen aan het schuiven waren voor de groeiende baarmoeder. Onwijs pijnlijk! Succes 😘

4 maanden geleden

Reactie op LLJ93

Ik had dit bij mijn eerste. Na een echo bleek dat het mijn darmen aan het s ...
Hoe lang duurde dit bij jou? Het is nu een week aan de gang en ik begin die pijn wel zat te raken😅 Ik vind het wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben, dat stelt mij toch meer gerust. Dankjewel!

4 maanden geleden

Reactie op N.vteulingen

Ik vanacht toevallig

4 maanden geleden

Reactie op N.vteulingen

Hier hetzelfde lig helaas ook al de hele nacht wakker dan val ik weer even kort in slaap en dan krijg ik weer buikpijn en ben ik weer wakker

4 maanden geleden

Reactie op mayra777

Ik vanacht toevallig
Ik merkte het daarnet, werd er wakker van! Ik ben heel erg moe, maar toch slaap ik onrustig sind sik positief test. Maar geen idee of het een lichamelijk of psychisch kwaaltjes is.

4 maanden geleden

Reactie op N.vteulingen

Hoe lang duurde dit bij jou? Het is nu een week aan de gang en ik begin die ...
Met een week of 8 was het toen afgelopen! Ik heb er nu nog helemaal geen last van. Sterkte!